شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده

حوزه/ دوره آموزش احکام شرعی امر به معروف و جهاد به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) به صورت آفلاین با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده در ۱۸ جلسه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره آموزش احکام شرعی امر به معروف و جهاد را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش: این دوره با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده در ۱۸ جلسه ویدیویی کوتاه دنبال می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در این دوره تا چهارم دی‌ماه به آدرس اینترنتی Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

دوره‌های آموزش ویدیویی احکام نماز، خمس، زکات، انفال، حج، احکام وقف، نذر و قسم، اجتهاد و تقلید، خوردن و آشامیدن، اموات، وصیت و ارث، عقد و ازدواج و خانواده، خرید وفروش و غصب و نگاه کردن نیز در قالب دوره‌های آموزشی ویدیویی در این مرکز ارائه می‌شود.

مشاهده دروس به صورت رایگان، اعطای گواهینامه بعد از گذراندن تمامی این دروس و قبولی در آزمون و شرکت در دوره‌ها بدون محدودیت سنی و پیش نیاز از جمله مزایای این دوره است.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در دوره‌های ویدیویی آفلاین مرکز قرآن و حدیث کریمه به سایت مرکز به نشانی qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    8 0
    باسلام به استاد فلاح زاده. متاسفانه در مدرسه،چیزهای بیخودی مثل موسیقی وامثال انرا که هیچ ربطی بمدرسه ندارند آموزش میدهند.اما برای مثال،دانش آموز ۱۲سال درس میخواند ولی نمیداند که جنابت چیست وچه احکامی دارد!! وگاها سالها نماز باطل وبدون غسل میخواند ولی مثلا در۲۰سالگی تازه میفهمدکه چیزی بنام جنابت هم در احکام اسلام داریم! واقعا در آموزش وپرورش ما ظلم بزرگی به احکام ومعارف دین اسلام میشود.