جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
من واکسن می زنم

حوزه/ سرپرست اداره رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: پیرو تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران در خصوص واکسینه شدن طلاب خواهر در برابر ویروس منحوس کرونا پویش «من واکسن می‌زنم» اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد عابدینی، اظهار داشت: پیرو تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران در خصوص واکسینه شدن طلاب خواهر در برابر ویروس منحوس کرونا و به منظور تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از کادر خدوم و پرتلاش درمان پویش «من واکسن می‌زنم» اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این پویش رسانه ای مجموعه تولیدات کوتاه در قالب های رئال گرافیک،موشن و کمیک با استفاده از ظرفیت های رسانه ای داخلی تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

سرپرست اداره رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: باتوجه به اینکه در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در زمینه تزریق واکسن وجود ندارد امید است در راستای ایمنی سازی افراد و جامعه با محوریت ارتقای سطح سلامت و مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و رسیدن هرچه سریعتر به ایمنی جمعی ،تمامی طلاب خواهر در این پویش شرکت و همچنین از سایر اعضا خانواده و دوستان و اقوام نیز برای پیوستن به این اقدام اجتماعی دعوت نمایند تا  گامی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس و ارتقاء سلامت جامعه بردارند.

وی همچنین پیشنهاد داد: با توجه به تاثیر و اثرگذاری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر روند زندگی مردم، طلاب علاقه مند و توانمند نسبت به تولید آثار کوتاه رسانه ای در این باره اقدام کنند.

عابدینی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات خود را برای انتشار حداکثری به آدرس @fazayemajazi در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    7 1
    خوب است انسان قبل از اینکه کاری انجام بدهد با دقت به عواقب آن بیندیشد! عزیزان واکسن معمولا برای افراد در معرض خط و ریسک بالا توصیه شده است نه برای همه افراد سالم. متاسفانه به همه توصیه می شود که برای قطع زنجیره بیماری واکسن بزنید و حال آنکه هیچ تضمین قطعی برای در مصون ماندن از عوارص تزریق واکسن به کسی داده نمی شود. خودم شاهد بودم که تعداد قابل توجهی از اطرافیان با زدن حتی دو دوز واکسن باز هم به کرونا مبتلا شدند و البته برخی هم مرحوم شدند! پس صرف زدن واکسن درست نیست. خودم هم به کرونا مبتلا شدم اما با توکل به خدا و پرهیز از غذای بد و سرد مزاج و داروهای گیاهی و بخور جوش شیرین و عرق نعنا و خوردن سوپهای ساده و مایعات بهبودی کامل پیدا کردم. چرا راه درمان منحصر شده به واکسن آنهم اکنون با دوزهای سه تا هشتگانه! واقعا آیا کسی مردانه نسبت به عوارض طولانی مدت بعد از تزریق اطمینان خاطر می دهد؟ اسیر تبلیغات غلط نشویم. زدن واکسن برای همه درست نیست! معلوم نیست که با این واکسن نوپا چه مشکلاتی بعدا ایجاد شود! چرا راهکارهای درمان طب اسلامی و سنتی را و نیز پیشگیری و رعایت کردن را دقیق عمل نکنیم. سازندگان واکسنهای خارجی معلوم نیست خیلی دلسوز ما باشند. تا وقتی یک واکسن مطمئن ایرانی بسیار کم عوارض تولید نشده مراقب باشید!
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      2 0
      احسنت . متاسفانه بودجه و وقت و نیروی زیادی صرف می شود ...