سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه با اشاره به اینکه عفاف و حجاب امانت الهی است گفت: امروز دشمنان در این زمینه برنامه ریزی کرده اند و حتی در بعضی از موارد شاهد هستیم بیشترین تاثیر را توانسته اند در بین زنان تحصیل کرده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست تخصصی کشوری "زنان فاطمی و زینبی عصر حاضر با تاکید بر گام دوم و تمدن اسلامی" در جامعه‌الزهرا(س) با سخنرانی کبری خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت وبینار برگزار شد.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه در این نشست اظهار داشت: امروز بزرگترین دغدغه ما در نظام در بحث گام دوم است که یکی از مباحث مهم در نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

طاهره حیدری مجد افزود: یکی از بخش های این بیانیه، بحث سبک زندگی است و یکی از مهمترین مباحث آن عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب امانت الهی است گفت:امروز دشمنان در این زمینه برنامه ریزی کرده اند و حتی در بعضی از موارد شاهد هستیم بیشترین تاثیر را توانسته اند در بین زنان تحصیل کرده داشته باشند.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه ادامه داد: باید به معضلات بی حجابی در جامعه بپردازیم و راهکارها و مباحث مهمی را مطرح کنیم، وظیفه بزرگی بر عهده بانوان طلبه است تا عفاف و حجاب را به نسل بعدی برسانیم و دشمن را از حیطه زنان و خانواده دور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از سیره امامان معصوم و حضرت زهرا(س) در بحث حجاب و عفاف درس گرفت گفت: این معصومان بزرگترین و کاملترین انسان هایی بودند که مسیر را برای تمام زنان و مردان عالم روشن کردند و امروز بر همه ما واجب است که این دین اسلام و حقیقت قرآن را حفظ و به نسل های دیگر برسانیم.

این مقام مسئول بیان داشت: در تلاش هستیم تا با همکاری نخبگان بخصوص طلاب حوزه‌های علمیه خواهران به بحث حجاب و عفاف بپردازیم تا به وظیفه اصلی خود عمل کنیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha