یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 982839
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی با تصریح بر این که ارتباط و دوستی با دانش آموزان  مهمترین روش برای جذب و هدایت  آنهاست، گفت: اصل کار انبیا تربیت انسان های مؤمن است و انجمن اسلامی نقطه امید در مدارس می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار با مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: انجمن اسلامی باید نگرش دانش آموزان را نسبت به مسایل دینی و اخلاقی و معنوی  تقویت کند  و مدارس مهمترین بستر برای این کار است و راغب کردن دانش آموزان برای مباحث دینی و اخلاقی مصداق نجات دادن و احیای انسان است که ارزش بسیار والایی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تصریح بر این که ارتباط و دوستی با دانش آموزان  مهمترین روش برای جذب و هدایت آنهاست، افزود: اصل کار انبیا تربیت انسان های مؤمن است و انجمن اسلامی نقطه امید در مدارس می باشد فلذا تلاش کنید این امید را در دانش آموزان تقویت کنید.

مشکلات صفوف نانوایی ها مورد بررسی قرار گرفت

چند خبر کوتاه از ارومیه

 امام جمعه ارومیه در دیدار با سرپرست شرکت غله آذربایجان غرب، مشکلات آرد و نان و صفوف ایجاد شده در نانوایی ها را مورد بحث و پیگیری قرار داد.

امام جمعه ارومیه مرحله دوم واکسن برکت را دریافت کرد

چند خبر کوتاه از ارومیه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با حضور در یکی از مراکز واکسیناسیون دوز دوم واکسن برکت خود را دریافت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با قدردانی از تلاش های کادر درمان بر لزوم استقبال عموم مردم از واکسیناسیون تأکید کرد.

مسئولین در برنامه های فرهنگی وحدت رویه داشته باشند

چند خبر کوتاه از ارومیه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی امور فرهنگی شهرستان ارومیه، نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی هر شهر دانست و با تاکید بر وحدت رویه در برنامه های مذهبی، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی نباید با نظرات شخصی و سلایق فردی آمیخته و عجین شود و  در چنین مباحث کلانی باید وحدت رویه اساس کار متولیان دینی و مذهبی در هر شهر باشد.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر این که نباید اجرای برنامه های فرهنگی در شهر با اختلاف و تفرق اجرا شود ، گفت:  تفرق در اجرای برنامه های فرهنگی باعث آسیب به مباحث فرهنگی و عدم تأثیر گزاری آن ها خواهد شد.

مسئولین به فکر منابع پایدار برای حوزه های علمیه باشند

چند خبر کوتاه از ارومیه

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با حجت الاسلام سید علی میر مطلبی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، بر رسیدگی هر چه بیشتر امور طلاب تاکید کرد  و حل مشکلات مختلفی مانند درآمد طلاب، ایجاد منابع پایدار و تعیین و تکلیف موقوفات مربوط به حوزه های علمیه را خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha