پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیده شبنم فاطمی

حوزه/ دبیر کارگروه مدیریت شهری بسیج مهندسین قم گفت: تلاش در جهت کاهش مشکلات مدیریت شهری بر اساس مسائل اولویت بندی شده، دغدغه مهندسان بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیده شبنم فاطمی، طی سخنانی در نشست کارگروه تخصصی مدیریت شهری سازمان بسیج مهندسین استان قم با اشاره به لزوم بهره گیری از نقطه نظرات و اندیشه های کارشناسان و متخصصان امر در راستای تصمیم سازی و تصمیم گیری برای مدیریت بهتر و مطلوب تر شهر اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی و توسعه هیئت های اندیشه ورز در لایه های گوناگون بسیج، مساله مهمی است که در راستای شناسایی آسیب ها و مشکلات و ارایه راهکارها برای رسیدن به وضع مطلوب، بسیار مؤثر و مفید است.

وی افزود: البته در گذشته نیز تحت عناوین مختلف، مشابه این نشست ها و کارگروه ها در بسیج مهندسین برگزار شده، اما مهم آن است که این هم افزایی ها و همفکری ها در راستای شناسایی و حل مسایل شهر برپایه اولویت ها باشد و این که از همه ظرفیت ها در این جهت به درستی بهره ببریم.

مسئول انجمن مردم نهاد "شهر" همچنین گفت: از جمله مهم ترین دغدغه های نخبگان و مهندسین بسیجی، رسیدگی به مسائل و اولویت های مدیریت شهری است تا به یاری خدای متعال بتوانیم زمینه و بستر لازم برای حل مشکلات و حرکت به سمت وضع مطلوب را فراهم نماییم.

گفتنی است: در این جلسه پس از طرح نظرات اعضا، مقرر شد ضمن بازدید از طرح های مرتبط با حوزه بافت تاریخی قم، این مساله به عنوان یکی از اولویت های کارگروه تخصصی مدیریت شهری بسیج مهندسی مورد توجه، تحلیل و ارزیابی اعضاء قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha