جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / جلسه ستادی علوم اسلامی و انسانی

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما باید برای علوم انسانی اسلامی رشته های نو بنیان بگذاریم و باید منابع مورد نیاز برای تولید محتوا را مشخص کنیم و این تولید محتوا و نیروی انسانی در رابطه با آن را باید جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدمهدی طهرانچی شامگاه دوشنبه در نشست اعضای ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: ما باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا می توانیم به علوم انسانی در قالب دانشگاهی، مفاهیم دینی و حوزوی را اضافه کنیم یا خیر.

وی افزود: ما اگر بخواهیم با دانشگاه هایی مانند تهران و علامه و غیره ارتباط برقرار کنیم، علی رغم غنی شدن کار، به دلیل مقاومت های این دانشگاه ها، توان مجموعه ستاد راهبری علوم انسانی و اسلامی حوزه فرسوده خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما باید برای علوم انسانی اسلامی رشته های نو بنیان بگذاریم و باید منابع موردنیاز برای تولید محتوا را مشخص کنیم و این تولید محتوا و نیروی انسانی در رابطه با آن را باید جدی بگیریم.

طهرانچی بیان کرد: هر جایی که صحبت از الهیات در دانشگاه ها و ارتباط آن با رشته ها وجود دارد، ما با الهیات مسیحی مواجه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha