شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انصاري راد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر مسئله رشد جمعیت و فرزند آوری نشان دهنده اهمیت موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، امروز ۲۸ مهرماه، در نشست کنشگران جمعیت و فرزندآوری ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: بحث افزایش جمعیت و فرزندآوری از سال ۸۸ در سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌کرات دیده‌شده و تا این لحظه ۴۲ بار نسبت به موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت اشاراتی داشته‌اند.

وی افزود: مسئله فرزندآوری و افزایش جمعیت یک مطالبه جدی از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و ما باید همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی که در اختیارداریم را در راستای تحقق این مهم به کار بگیریم و این امر نیاز به یک برنامه‌ریزی جامع و منسجم دارد. همه افرادی که ولایی و گوش‌به‌فرمان رهبر هستند باید در این مسیر گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی باید به میدان بیایند و برای تبیین و تفسیر اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت تلاش کنند؛ ما به لحاظ مبانی کمبودی نداریم و آیات قرآن به مسئله فرزندآوری و تربیت فرزندان پرداخته و فرزند را به‌عنوان یک نعمت و موهبت برای جامعه اسلامی معرفی می‌کند.

وی اظهار کرد: شبهات و انحرافاتی در اوایل انقلاب در زمینه فرزندآوری به وجود آمد که موجب فرصت سوزی شد، اما اکنون مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال است که روی این موضوع تأکید دارند. مبانی ما مبانی دینی و قرآنی است و با اندیشه‌های غربی تفاوت دارد.

انصاری‌راد بیان کرد: برخی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری، تجدید فراش را تبلیغ می‌کنند که این یک اشتباه است. اگر تبلیغ به این سمت حرکت کند در تعارض با بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 1
    بچه‌دار شدن در خانوادۀ ایرانی حکایت همان ضرب المثل معروف است که موش توی سوراخ نمی‌رفت، جارویی هم به دمش می‌بست.