جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر حجت‌الاسلام صادق رحیمی، معاون قضائی قوه قضائیه به آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام رحیمی، گفت: احساس می‌کنم نتوانستیم آنچه شایسته مردم آبادان و خرمشهر است به عنوان وظیفه خود انجام دهیم چرا که چهره فقر و محرومیت در استان خوزستان و آبادان نمایان است و باید تلاش کرد تا مشکلات کم شده  و علاقه مردم به نظام بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام صادق رحیمی، معاون قضائی قوه قضائیه، امروز ضمن سفر به شهرستان آبادان، در گلزار شهدای این شهر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رییس جمهوری که دومین شخص نظام در حال خدمت است از خانواده قوه قضائیه بوده و بحمدالله ریاست قوه قضاییه و ریاست مجلس شورای اسلامی با هم هماهنگ هستند.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم در سایه این هماهنگی ان‌شاءالله اتفاقات خوبی در آینده به وجود خواهد آمد و مشکلات ملت روزبه‌روز کمتر خواهد شد.

معاون قضائی قوه قضائیه، بیان کرد: ملت عزیز ایران شایسته بهترین‌ها بوده و مسئولان موظف هستند بهترین خدمات بدون منت را به آنها ارائه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی اظهار داشت: خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حق بزرگی بر گردن این ملت و مسوولان نظام داشته و در هشت سال دفاع مقدس خسارت زیادی به این۲ شهر وارد شد و اموال و املاک مردم خراب شد و سال‌های متوالی به عنوان جنگ زده در مناطق ایران با وضعیت اسفباری زندگی کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان در هشت سال دفاع مقدس گفت: نماز جمعه در زمان جنگ تحمیلی در آبادان تعطیل نشد و گاها فقط رزمندگان در نماز جمعه شرکت می‌کردند.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: احساس می‌کنم نتوانستیم آنچه شایسته مردم آبادان و خرمشهر است به عنوان وظیفه خود انجام دهیم چرا که چهره فقر و محرومیت در استان خوزستان و آبادان نمایان است و باید تلاش کرد تا مشکلات کم شده  و علاقه مردم به نظام بیشتر شود.

وی افزود: امروز مشکلات استان و شهرستان آبادان در نشستی با حضور رییس قوه قضاییه در مرکز استان بررسی خواهد شد.

معاون قضایی قوه قضاییه در بدو ورود به شهرستان آبادان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و نثار فاتحه به شهدای جنگ تحمیلی  نسبت به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

حق مردم آبادان و خرمشهر ادا نشده است | اتفاقات خوبی در آینده رقم خواهد خورد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha