یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
واکسن کرونا

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در راستای عمل به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و الزامی بودن واکسیناسیون برای تمامی کارمندان، ورود کارکنان واکسینه نشده به مراکز تابعه را ممنوع می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران،  با عنایت به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و فراهم شدن زمینه واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور و الزامی بودن واکسیناسیون برای تمامی کارمندان، کارکنان مرکز، مدیریت‌های استانی و مدارس بایستی نسبت به تزریق هر ۲ دوز واکسن خود اقدام و گواهی آن را پس از دریافت از سامانه https://salamat.gov.ir/ از طریق پیام اتوماسیونی به کارگزینی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ارسال کنند.

کارکنان مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور نیز ضروری است کارت واکسن خود را از طریق مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران به ستاد مرکز ارسال نمایند.

به‌منظور ایمن سازی محیط کار برای کارکنان در مراکز و مدارس علمیه خواهران از تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ فقط ورود برای افرادی میسر خواهد بود که مستندات آنها طبق لیست اعلام شده است و از ورود کارکنانی که حداقل یک دوز واکسن را تزریق نکرده باشند (بجز مواردی که به تشخیص پزشک تزریق واکسن زیان بار تشخیص داده شود) ممانعت بعمل خواهد آمد.

حسب قوانین، کارکنانی که نسبت به تزریق واکسن، اقدامی ننموده باشند، بایستی ۲ بار در هفته نتیجه آزمایشPCR خودشان را تحویل مرکز و مدیریت استانی حوزه های علمیه خواهران دهند و یا تا تزریق واکسن از مرخصی بدون حقوق استفاده کنند.

مقتضی است مدیران استانی و مدارس علمیه خواهران نسبت به رعایت قوانین و مقررات اهتمام لازم را مبذول داشته و لیست کارکنان را بصورت کتبی(اعلام تزریق/عدم تزریق واکسن) به معاونت منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اعلام کنند و براساس بخشنامه‌های اعلامی، بر نحوه حضور کارکنان نظارت جدی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عرشیا فاتحی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 1
    بنابر گفته رئیس جمهور محترم واکسن زدن اقناعی است نه اجباری. فتامل