جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علماء در جشن عمامه گذاری طلاب اهل سنت در روانسر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سبک زندگی همه ما باید سبک اسلامی، قرآنی و نبوی(ص) باشد و دشمن از الگو قرار گرفتن اسلام ناب محمدی(ص) و دشمن شناسی ما می ترسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و جشن عمامه گذاری طلاب جوان که به همت امام جمعه شهرستان روانسر پیش از ظهر امروز برگزار شد، آیت الله علماء از روحانیون درخواست کرد ابعاد زندگی نبی مکرم اسلام(ص) را برای مردم بازگو نمایند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: یکی از افتخارات ما این است که الگویی جامع و کامل، یعنی حضرت پیامبر اسلام(ص) را داریم و همین برای دنیا و آخرت همه ما کفایت می کند.

وی اظهار کرد: باید ابعاد و عظمت پیامبر اسلام(ص) را به بهترین شکل ممکن بیان کنیم هر چند توان ما برای شناخت و معرفی عظمت حضرت اندک است، لذا باید از قرآن و فرمایشات خود پیامبر(ص) برای رسیدن به این مهم کمک بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: الگو بودن پیامبر(ص) در قرآن به واسطه اخلاق عظیم و خُلق کریمانه است، لذا باید همه ما با تأسی از پیامبر رحمت، خُلق عظیم و نیکو داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان، تصریح کرد: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دعوت به وحدت و بهرهمندی از عظمت و برکت وحدت است زیرا اگر وحدت باشد بیداری مسلمانان را در پی خواهد داشت.

آیت الله علما خاطر نشان ساخت: دشمن با شیعه و سنی کار ندارد، بلکه با اصل اسلام کار دارد، لذا ما چون مسلمان هستیم باید بر اساس اسلام و دستورات اسلام حرکت کرده و سبک اسلام را برای خود و جامعه تشریح نماییم، زیرا مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همه ما را به سبک اسلام دعوت نموده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به طلاب جوان اظهار داشت: سبک زندگی همه ما باید سبک اسلامی ، رسول خدایی و قرآنی باشد و اسلام ناب را که دشمن از آن می ترسد الگو قرار دهیم و در همه حال دشمن شناس باشیم وبا بصیرت و عقلانیت مشکلات جامعه را برطرف کنیم و با تشخیص درست آموزه های اسلام، به حقایق  این عظیم ترین دین الهی برسیم.

وی افزود: امروز ایران به همت مردم و مدیریت بی بدیل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ابر قدرت منطقه است، لذا  سعی ما علما باید در حفظ وحدت باید باشد، زیرا شیعه و سنی بیش از 90 درصد مورد اشتراک دینی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha