پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: عده‌ای از گرسنگی به نان شب محتاج هستند و عده‌ای دیگر با تخلفات میلیاردی سودجویی می‌کنند، بنده از این تریبون از کسی اسمی نمی برم، اما از شورای تأمین شهرستان ورامین که به خوبی از این مسائل با خبر است، می‌خواهم با تخلفات برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی، در خطبه‌های نماز جمعه ورامین ضمن تقدیر از حضور خوب و تأثیرگذار مردم انقلابی ورامین در مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: علیرغم شرایط کرونایی، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد حضور منظم و مؤثر اقشار مختلف به ویژه جوانان عزیز در مراسم روز ملی استکبار ستیزی بودیم، که از همه افرادی که زمینه ساز برگزاری چنین مراسم باشکوهی بودند، تشکر می‌کنم.

وی، روز ۱۳ آبان را روز قطع دست استکبار جهانی خواند و گفت: این هنر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار و ملت دلیر و انقلابی ایران است، که توانست، دست استکبار جهانی را قطع کند، شکستن شاخ آمریکا هنر جوانان غیرتمند ایرانی بود، که با الهام از رهنمودهای امام (ره) فهمیدند، چه باید بکنند، باید این روحیه انقلابی را به نسل حاضر و آینده منتقل ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی با انتقاد از برپایی برخی مراکز آلوده به اسم رستوران سنتی گفت: نظارت‌ها در این زمینه کجا رفته است، مگر قانون نداریم، باید اماکن و اصناف در این زمینه به مردم گزارش دهند ، می‌خواهند، موریانه وار فرهنگ دینی و انقلابی ما را نابود کنند، چرا برخی خواب هستند و یا خود را به خواب می‌زنند و از عذاب الهی نمی‌ترسند، از دادستان ورامین می‌خواهم، به عنوان مدعی العموم این موارد را قاطعانه پیگیری کنند.

وی با بیان این که خبرهایی از برخی سودجویی ها و مفاسد اقتصادی به گوش می‌رسد، افزود: عده‌ای از گرسنگی به نان شب محتاج هستند و عده‌ای دیگر با تخلفات میلیاردی سودجویی می‌کنند ، بنده از این تریبون از کسی اسمی نمی برم، اما از شواری تأمین شهرستان ورامین که به خوبی از این مسائل با خبر است، می‌خواهم با تخلفات برخورد کند.

خطیب جمعه ورامین از مسئولان به ویژه مسئولان قضائی شهرستان خواست، که کارخانه قند را به عنوان یک سرمایه ارزشمند حفظ کنند و ادامه داد: شنیده‌ها حاکی است ، که این کارخانه مجدداً رو به تعطیلی است ، نباید اجازه داد، در روند تولید این کارخانه خللی ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی ضمن تقدیر از فعالان مجازی در بسیج و سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: فعالیت سازنده و جهاد تبیینی در فضای مجازی یک رسالت بزرگ است، که باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

امام جمعه موقت ورامین با اظهار تأسف نسبت به برخی تخریب و توهین‌ها در فضای مجازی گفت: متأسفانه برخی افراد این تخریب‌ها را حرکتی انقلابی می‌دانند، در حالی که اقدامی ضد دینی است، ملاحظه کردید، مقام معظم رهبری چگونه به مجلس تذکر دادند، که چرا قبل از این که جرمی اثبات شود، در گزارشی اسم افراد عمومی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی عنوان کرد: افرادی که در فضای مجازی به دیگران تهمت می‌زنند و دروغ می‌گویند، گناهی بزرگ مرتکب می‌شوند، در هر صورت ورود بسیج در تولید محصولات فضای مجازی و تولید محتوای دیجیتال در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرکت بسیار مبارکی است و من از این اقدام تشکر می‌کنم.

وی افزود: یقیناً جوانان عزیز، با استعداد و با انگیزه بالا می‌توانند، فضای مجازی را تبدیل به تهدیدی برای دشمن کنند، امید است، با هم افزایی نیروهای مستعد شاهد یک تحول در حوزه فضایی مجازی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha