شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان گفت: سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به کردستان باعث شناسایی مشکلات و نیز ارائه راهکارها برای توسعه و اعتلای حوزه های علمیه و مراکز دینی تشیع و اهل سنت این استان شد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: سفر دو روزه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه به کردستان برای این استان منشاء خیر و برکات بسیاری بود.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان بیان کرد: در این سفر آیت الله اعرافی و هیئت همراه از نزدیک با ظرفیت های دینی و فرهنگی این استان و نیز مشکلات و نقاط ضعف و کمبودها آشنا شدند و تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات اتخاذ گردید.

وی اظهار کرد: نشست با مدیران، معاونین، اساتید حوزوی و طلاب کردستان و شنیدن درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات آنان باعث شد که راهکارهای اعتلای هرچه بیشتر حوزه های علمیه و مدارس دینی در این استان به خوبی شناسایی شود.

دریایی از همراهی خوب و شایسته حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان، حجت الاسلام علی حسینی فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان، پوشش مناسب و جامع اخبار این سفر از سوی خبرگزاری حوزه در کردستان و دیگر اساتید و معاونین حوزوی در هرچه باشکوه برگزار شدن نشست ها و جلساتی که در سفر آیت الله اعرافی صورت گرفت، تقدیر ویژه  کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی شک راهکارهای ارائه شده برای توسعه و اعتلای مدارس علمیه در بُعد کمی و کیفی در سفر آیت الله اعرافی به کردستان به زودی تاثیرات مثبت خود را نشان خواهد داد، لذا باید خروجی سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به این خطه را به فال نیک گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha