دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: با اقدامات هوشمندانه سپاه در سرنگونی پهباد، هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد در عراق و زدن سیلی به آمریکا با بازگرداندن نفت ایران به جهانیان ثابت گردید که ایران در مقابل هرگونه تعرضی از سوی دشمن پاسخی فوری و کوبنده خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر، امروز در دیدار با مدیر و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: با اقدام به موقع دلاورمردان و جان بر کفان نیروی دریایی سپاه، عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات هوشمندانه سپاه در سرنگونی پهباد، هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد در عراق و زدن سیلی به آمریکا با بازگرداندن نفت ایران به جهانیان ثابت گردید که ایران در مقابل هرگونه تعرضی از سوی دشمن پاسخی فوری و کوبنده خواهد داد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در ادامه با اشاره به نقش مهم حوزه های علمیه در احیای فرهنگ غنی اسلام و حفظ باورهای دینی و اعتقادی مردم، بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران در ایجاد و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه، دفاع از حریم دین و ولایت و مقابله با انحرافات و شبهات همیشه فعال بوده اند.

وی تبیین و تعمیق آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع در عرصه‌های مختلف علوم و معارف اسلامی به ویژه مسائل اختصاصی زنان و خانواده، تولید علم در عرصه مسائل زنان و خانواده مبتنی بر اسلام و معارف، تربیت خواهران مستعد و کارآزموده برای رفع نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی و ترویج و نهادنیه کردن ارزش ها اسلامی و دینی را از ویژگی های حوزه های علمیه خواهران دانست.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و توطئه های آنها برای جدایی نوجوانان و جوانان از دین و اعتقادات، باید طلاب مستعد در حوزه های علمیه تربیت تا بتوانند با درایت و تیزبینی، نوجوانان و جوانان را نسبت به شبهات و انحرافات آگاه سازند.

 حجت الاسلام رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین هم در این دیدار بیان کرد:  یکی از رسالت‌های حوزه‌های علمیه انجام کار علمی است و اگر طلاب روش های علمی و مهارتی را بیاموزند، حتماً سرمایه‌های بسیار خوبی در عرصه علوم دینی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: انجام کار پژوهشی در حوزه‌های علمیه یکی از جدی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است، چرا که سازگارترین کاری که یک طلبه خواهر می‌تواند در کنار زندگی شخصی انجام دهد، کار پژوهشی است و این کار در تقویت روح نشاط و امیدواری در طلبه‌های خواهر بسیار مؤثر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: پژوهش و پژوهشگر در جامعه‌ای صاحب ارزش و جایگاه هستند که در عرصه‌های مختلف، به آنها احساس نیاز شود و فرهنگ مطالبه‌گری و پرسشگری در آن جامعه وجود داشته باشد.

 اقدام سپاه پاسداران در مقابل آمریکا مایه غرور و افتخار بود

 اقدام سپاه پاسداران در مقابل آمریکا مایه غرور و افتخار بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha