جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه ثریا

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، شب گذشته در برنامه تلویزیونی ثریا شبکه یک سیما با موضوع «ائمه جمعه و رسالت عدالتخواهی»، در پاسخ به منتقدان، درباره نوع نگاه این شورا به مطالبه عدالت و مبارزه با فساد گفت: ماهیت امامت جمعه، ماهیتی عدالتی است و در بین کلان گفتمان های انقلاب اسلامی، مسأله عدالت جزو ستاره های قدر اول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    2 2
    سلام علیکم. واقعیت بر این هست که چه نیازی به این همه توجیهات مختلف و طی مسیر دشوار توضیحات علمی است. بالاخره حاج آقای لواسانی از جمله افراد مبارز عدالت جویانه بود. با یک عذرخواهی کوچک کل مساله حل می شد. ما در عزل عجولانه ایشان و بدون تقدیر از زحمات وی ، قصور کردیم ، تمام شد.
  • مصطفی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 3
    بنام خدا بعنوان یک جوان این مسئله رو بیان می کنم آقا جان احتیاج به کار علمی ندارید. مثل امام جمعه لواسان باش. مردمی و عدالت‌خواه واقعی با باند ثروت و قدرت زاویه واقعی داشته باش و مثل این بنده خدا علی اکبری اینقدر مصلحت اندیش و محافظه کار نباش نماز جمعه پر جوان میشه . خیلی خیلی دلم گرفت از برنامه . نمی گذاشت مجری حرف بزنه .از آقای مقصودی بسیار تشکر می کنم . امام زمان شما رو به عمه جانتون خانم زینب س قسم می دهم آقا جان رهبر عزیزمان رو حفظ فرما و انشالله تا ظهور سایشون بالای سر همه ما باشه. آقا جان اوضاع مون رو می بینی این از نماز جمعه این از مسجد که برای مجلس امام حسین باید باهاشون دعوا کنیم این از فساد تو رو به جان مادر عزیزتون بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها بیا.
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      41 2
      کاری به دعوای حیدری نعمتی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و فلان امام جمعه محترم ندارم؛ اما درباره قسمت دوم پیام شما دوست بزرگوار یادآور می‌شوم، هم‌چنان که می‌دانید، حضرات معصومین علیهم‌السلام واسطه فیض الهی هستند و حافظ همه مخلوقات عالم از معصوم و غیر معصوم، خداوند تبارک و تعالی است. در شعارهای دهه 60 نیز گفته می‌شد: «خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگه‌دار» یعنی از حضرت باری‌تعالی مسئلت می‌شد. بنابراین، ضمن دعا برای سلامتی وجود شریف حضرت بقیةالله‌الاعظم حجت‌بن‌الحسن‌ العسکری ارواحنا لتراب‌ مقدمه‌ الفداء و تمنای تعجیل در ظهور مبارک آن‌حضرت، در دعاها و توسلات باید توجه تام داشته باشیم که «قاضی‌الحاجات» ذات اقدس الهی است و بس.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      0 0
      پاسخ به «کاری به ...» مسئلت از ولی خدا که حی و میت ندارد منافاتی با درخواست مستقیم از خدا دارد ؟ توسل در نظر تنگ وهابیان مشکل است نه موحدان حقیقی
  • گل محمدی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 2
    تاثیرگذارترین شبکه روحانیت کشور در دست چه کسی و با چه تفکری اداره می‌شود؟
    • فاطمه IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 1
      رهبری ایشون رو گذاشتند. حتما شایستگیش رو داشته که این مسئولیت به ایشون سپرده شده. امان از حسادت
  • محمد رضا صیانت پور IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    سخنان ایشان عالمانه بود ، اعتدال فکری و اخلاقی از کلامشون قابل مشاهده بود .