سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 989313
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
برنامه

حوزه/ برنامه "شب بخیر آمریکا" امروز دوشنبه ۱۷ آبان ماه ساعت ۲۲، برگزاری دومین همایش افول آمریکا در لانه جاسوسی را به تصویر می کشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین همایش افول آمریکا که هفته گذشته به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی برگزار شده بود، امشب میزبان دکتر حسین اکبری دبیر علمی این همایش خواهد بود تا ابعاد و محورهای دومین همایش افول آمریکا را برای بینندگان و مخاطبان تبیین و تحلیل نماید. 
همچنین برنامه" شب بخیر آمریکا" گزیده سخنرانی مهمانان دومین همایش افول آمریکا که عبارتند از : دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور-دکتر متکی وزیر سابق امورخارجه-دکتر محسن اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دکتر عادل پیغامی استاد دانشگاه بود، را  در فواصل مختلف زمانی برنامه پخش می کند. 
شب بخیر آمریکا"  در هر برنامه یکی از موضوعاتی که نشانگر قدرت رو به افول امریکاست را به تصویر می کشد. برای مثال وقتی از حقوق نقض شده اقلیتها در امریکا بحث می شود، این برنامه با تهیه گزارش های مستند، گفت و گوبا  کارشناسان حاضر در برنامه، مهمانان اینترنتی، این موضوع مهم را تبیین و تحلیل می کند و مصادیق آن را برای مخاطبان تشریح خواهد کرد. 
برنامه گفتگو محور"شب بخیر آمریکا" با بخش های متنوعی نظیر موشن گرافی موضوع و محورها، گفت وگو با کارشناسان داخل استودیو، ارتباط اینترنتی در بستر فضای مجازی با کارشناسان خارجی قصد دارد، موضوع های مطرح شده در برنامه را برای مخاطبان تبیین و تحلیل کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha