شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام احمد مراد خانی

حوزه/ رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و تحقق اهداف تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده بین این دو نهاد علمی دو برنامه اصلی دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد است.

حجت‌الاسلام احمد مراد خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به دائر شدن دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل دبیرخانه مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری رسمی و بالفعل پس از شناسایی ظرفیت‌های دو مجموعه است چه از جهت نیروی انسانی از قبیل استفاده از اساتید و یا سایر توانمندی‌های موجود در زمینه آموزشی یا پژوهشی و حتی مهارتی که در واقع به‌منظور اجرایی کردن تفاهم‌نامه این دو نهاد علمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا راهبرد دستیابی به اهداف ذکر شده در طی یک برنامه کوتاه‌مدت و یک برنامه بلندمدت پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الاسلام مراد خانی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر استان چه در حوزه و چه در دانشگاه و هم‌افزایی در جهت اهداف ترسیم شده، قطعاً نقش حوزه و دانشگاه را در حل معضلات و نیازهای استانی پررنگ و مؤثر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس دبیرخانه از میان دانشگاهیان و حوزویان در هر استان اقدام به راه‌اندازی دبیرخانه خواهد کرد و قم به‌عنوان پایلوت و نمونه موردتوجه بیشتری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha