چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجتهدشبستری

حوزه / آیت‌الله مجتهد شبستری، ساعتی پیش به علت سکته دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری، ساعتی پیش به علت سکته در بیمارستان امام حسین(ع) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید:

در سوگ عالم انقلابی | حاج شیخ محسن را بهتر بشناسیم

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولیت مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره) تهران، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز در کارنامه مرحوم آیت الله مجتهد شبستری به چشم می خورد.

خبرگزاری حوزه، ارتحال آیت الله مجتهدشبستری را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، مراجع عظام، علما و مردم شریف آذربایجان، شاگردان و بیت آن مرحوم تسلیت می گوید.

انتهای پیام

آیت الله مجتهد شبستری دعوت حق را لبیک گفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    2 12
    واقعاََ در گذشت این بزرگمرد بزرگوار ، ثلمه ای جبران نا پذیر برای اسلام و مسلمین است . رضوان الله تعالی علیه . خاک عالم بر سرم شد نا گهان __بار دیگر بسته شد از غم دهان ___نا ندارم روی پاها ایستم __ قادر گفتن به حزنم نیستم __ مجتهد محبوب قلبم بود بسی __کو کند پر جای او در دل کسی ؟
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 1
    با سلام و احترام بر منفی دهندگان عزیز، از محضر مبارکشان اجازه می خواهم این بنده ی حقیر را حلال کنند ، اگر هم خواستند بفرمایند بنده را باید قصاب حلال کند ایرادی ندارد. چون حقیر قدری شوخ طبع هستم بدون آن که خدای قصد جسارتی به احدی از عزیزان داشته باشم ، برای مزاح عرض می کنم . منفی دهنده ی خوب ، دلشاد به این کارت باش __گر فرصت آری بدست کن برگزار جشن آش _بشرط آن که آش را پر کرده باشی از ماش __اما به مطلوب خود رسیده بودی ایکاش __ از خدای تعالی برای همه ی عزیزان سلامتی و سعادتمندی خواهانم . ملتمس دعای خیرتان هستم . با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .