دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ف

حوزه / فرماندار شهرستان کاشان گفت: نماز جماعت در ادارات می تواند باعث وحدت و بهبود کیفیت کار در خدمت رسانی بهتر به مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در نشست شورای اقامه نماز شهرستان که با حضور آیت الله سلیمانی برگزار شد، گفت: نماز جماعت به عنوان یک فریضه مهم دینی می تواند در ادارات شهرستان باعث وحدت، همکاری و بهبود کیفیت کار در خدمت رسانی بهتر به مردم شود.

وی خطاب به روسای ادارات و ارگان های شهرستان کاشان اظهار کرد: ضروری است نمازخانه های ادارات شرایط مناسبی برای نمازگزاران و ارباب رجوع از لحاظ کیفی داشته و بهترین فضای اداره به امر برگزاری نماز جماعت اختصاص یابد.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین کارخانجات انجام شود.

مرتضایی اظهار کرد: مدیران شرکت ها می توانند با بهره گیری از ظرفیت برگزاری نماز جماعت، مباحث و مسائل مهم کاری آن مجموعه را به اطلاع کارگران رسانده و نتایج بهتری در کار آنها بگیرند.

جانشین شورای اقامه نماز شهرستان کاشان بیان کرد: امامان جماعت در ادارات و ارگان ها و مساجد باید به نحو شایسته مورد تکریم و توجه قرار گیرد و همچنین فریضه نمازجماعت به صورت منظم و در ساعت مشخص انجام گیرد.

فرماندار ویژه کاشان در پایان این جلسه حضور سرزده در ادارات و همچنین شرکت در نمازجماعت در دستگاه های اجرایی را از جمله برنامه های هفتگی خود عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha