سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اباذر سالاري

حوزه/فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج از جنس خود مردم است و جهادگران بسیجی جزو صف اولی هستند که در هر صحنه ای از این انقلاب فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد(ع) استان هرمزگان، امروز در رزمایش اقتدار جهادگران هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد:بسیج یک شجره طیبه است که با اعمال خود از ابتدای انقلاب اسلامی گوش به فرمان امام بودن را ثابت کرده است.

وی افزود: بسیج پاره تن مردم است؛ بسیج از جنس خود مردم است و جهادگران بسیجی جز صف اولی هستند که در هر صحنه ای از این انقلاب فعالیت می کنند.

سردار سالاری بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیج بسیار خوب درخشید؛ دفاع مقدس یک دانشگاه انسان ساز بود که بسیجیان ما دانش آموخته آن دانشگاه اند.

فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که این شجره طیبه امروز به یک قدرت عظیم و نیروی متخصص تبدیل شده است.

سردار سالاری در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله نیروهای بسیجی ما در راه شهدا باشند و از آنها الگو بگیرند، چرا که شهیدان یاران واقعی خداوند بودند.

سپاه و بسیج در خط مقدم خدمت به مردم

حجت الاسلام محمد علی لبخندان هم در این رزمایش اظهار کرد: ما بسیجیان امروز گردهم آمده ایم تا به جهانیان بگویم سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود:خدا را شاکر هستیم که در هر بحرانی سپاه و بسیج جزو اولین نیروهایی هستند که برای خدمات دهی به مردم وارد میدان می شوند.

حجت الاسلام لبخندان در ادامه بیان کرد: رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی اخلاص در عمل نیروهای بسیجی است که با جان و دل در خدمت مردم بوده و برای رضای خدا کار می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha