دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/اختتامیه نمایشگاه اسوه پایگاه های بسیج استان هرمزگان

حوزه/ سردار سالاری با بیان اینکه تمام فعالیت های بسیج مصداق عبادت است، گفت: طرح تحول محلات که خاستگاه آن از استان هرمزگان است در بیش از ۵۰ هزار از پایگاه محله محور سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان شب گذشته در نمایشگاه قرارگاه طرح تحول محلات که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، هفته پر افتخار بسیج را به همه بسیجیان بویژه بسیجیان دلاور پهنه خلیج فارس تبریک گفت و اظهار داشت: حضرت امام راحل (ره) هنگامی که بنای شجره طیبه بسیج را با نگاه الهی خود نهادند، ظرفیت بسیج راهگشای را همه مسائل و مشکلات و پیشرفت ها و باور داشتن بسیج خط شکن انقلاب خواهد بود.

وی افزود: شجره طیبه بسیج که رنگ و بوی آن نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طنین افکنده است و الگوی الگوی تمام عیار برای سایز ملت های جهان است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و در طول تاریخ اسلام، فرصت و موقعیت از این بهتر برای خدمتگزاری و حاکمیت اسلام فراهم نبوده است، حتی بسیاری از پیغمبران الهی نیز برای آنان این فرصت بوجود نیامده است.

سردار سالاری ادامه داد: به برکت خون شهدا و امام شهدا، بهترین موقعیت برای همه ما فراهم شده که برای تعالی جامعه گام های بلند و با برنامه ریزی برداریم و چنین موقعیتی برای بلاد مسلمین ایجاد نشده است.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی یک شیوه متفاوت با سایر نظام ها با رویکرد مردمی و اعتماد به مردم بوجود آورده است و زمانی که جنگ با این ملت را تحمیل کردند خود مردم وارد میدان شدند و در مقابل دشمن سرتا پا مسلح ایستادگی کرد و در دفاع از خود هزاران شهید تقدیم کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بعد از جنگ تحمیلی دشمن از پای ننشست و با ایجاد فتنه ها در میدان بود و اغتشاشات سال گذشته نیز که استکبار جهانی با تمام توان و ظرفیت رسانه ای برای از بین بردن نظام انجام داد اما با وجود مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی شکست خورد .

سالاری عنوان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در دور افتاده ترین نقاط کشور، نوجوانان از دامن جمهوری اسلامی رویش یافته است که فرهنگ ایثار و فداکاری و جهاد را ادامه می دهند و این فرصت انقلاب را برای تعالی و معرفت افزایی بهره می برند .

وی تصریح کرد: مسجد محله خود را «تنگه اُحد» بدانید و همان خواستی که ائمه معصومین از شما را می خواهند را انجام دهید و بدانید مهمترین آن اطاعت و پیروی از ولایت و گوش به فرمان بودن از نائب امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه امام سجاد ( ع)هرمزگان تأکید کرد : هر جای که خدمت می کنیم قانع به آن وضع موجود نباشیم و تا می توانیم ظرفیت ها را بیشتر، و با برنامه و راهبرد ظرفیت مسجد را گسترش دهیم.

سالاری با بیان اینکه هنگامی که مردم در سنگر مسجد قرار دارند آسیب ها کمتر خواهد بود، ابراز داشت : راه پیشبرد اهداف نظام و انقلاب مسجد است و برای این هدف منتظر هیچ کس نباشید و به کار خود ادامه دهید .

وی خاطرنشان کرد: وقتی بسیج جمعیت محله را به سمت مسجد سوق دهد و تمام ظرفیت ها را برای کاهش آسیب های اجتماعی محله انجام دهید این همه فعالیت های بسیج مصداق عبادت است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیجی که در مسجد ۷۰ نفر را از دام اعتیاد رهانیده است و ده ها پرونده به صلح کشانده و انسان های در راه خلاف بوده را در مسیر هدایت قرار داده و با دلسوزی و بدون چشم داشت برای مردم زحمت می کشد.

سالاری اضافه کرد: هنر تبدیل تهدیدها به فرصت ها را در جامعه جاری کنیم و فرصت ها محدود است و مشکلات نیز وجود دارد و با فرهنگ جهادی یک به یک سختی ها را پشت سر بگذاریم و امید داریم که این جوانان مانند جوانان هشت سال دفاع مقدس وظیفه خود را به درستی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول محلات که خاستگاه آن از استان هرمزگان آغاز شده است در بیش از ۵۰ هزار از پایگاه محله محور در سراسر کشور اجرا خواهد شد و با استقبال سایر کشورها نیز روبرو شده که این طرح به سایر زبان های دنیا ترجمه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha