جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هرمزگان

حوزه / در حال حاضر یکی از وظایف اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه گری از مدیران و مسئولین است که مصداق آن تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم است که امید را در جامعه تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام کریمی عصر روز شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه در هر عرصه‌ای که ورود کرده اعم از نظامی و سازندگی خوش درخشیده است و فعالیت‌های این نهاد انقلابی در دوران کنونی هم در جهت تسهیل زندگی مردم است و باعث احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان افزود: در حال حاضر یکی از وظایف اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه گری از مدیران و مسئولین است که مصداق آن تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم است که امید را در جامعه تقویت می کند.

 وی افزود: امروزه از مهم‌ترین الزامات پیشرفت و تعالی کشور، گفتمان سازی و ترویج مطالبه گری است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش همه جانبه خود را در جهت تبیین و ترویج گفتمان مطالبه گری در جامعه به صورت جدی دنبال می کند و در این زمینه اقدامات موثری انجام شده است.

 سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز گفت: نیروهای بسیج و سپاه در هر شرایطی کنار مردم خواهند بود، چه در هشت سال دفاع مقدس چه در شرایط کنونی بحران کرونا که همواره در حال خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا سپاه پاسداران تمام توان و امکانات درمانی خود را به صورت جهادی  برای خدمت به مردم و کمک به دولت به میدان آورده است تا بتواند رسالت پاسداری از انقلاب و نظام را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد و در راه نیز از هیچ امری دریغ نکرده است.

سردار سالاری ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج فرهنگ مطالبه گری از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha