پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و مردم هستند، گفت:خدمات این دو نهاد انقلابی به مردم در سطح کشور قابل تحسین و ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح به همراه حجت‌الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از معاونت ها و فرماندهان نواحی، با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جمهوری اسلامی ایران نظامی مقدس با آرمان‌های معنوی است. قوانین کشور ما بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است و شورای نگهبان از قانون اساسی و ارزش‌های اسلامی محافظت می‌کند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی برای برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شده است، افزود: بسیج و سپاه از ارکان نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه مردم صاحب انقلاب هستند، افزود: سپاه و بسیج در قلب مردم جای گرفته است و هم نقش نظامی دارند و هم خدمات رسانی به مردم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و مردم هستند، اضافه کرد:خدمات این دو نهاد انقلابی به مردم در سطح کشور قابل تحسین و ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابرازکرد: پاسداران و بسیجیان با روحیه ای سلحشوری که دارند ضربات سنگینی بر پیکره دشمنان ایران اسلامی وارده کرده اند.

رویکرد سپاه خدمات رسانی به مردم است

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان هم در این دیدار گفت: هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد.

وی به ویژه برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: دو ویژه برنامه به صورت سراسری در کشور و همزمان در استان اجرا می‌شود که روز چهارشنبه یک همایش به شکل ویدئو کنفرانس و روز جمعه هم گردهمایی صالحین و گردان‌های مختلف در مصلای یاسوج برگزار می‌شود.

سردار خرم دل با بیان اینکه در مجموعه سپاه و بسیج استان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است، گفت: رویکرد سپاه پاسداران خدمات رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه فتح استان اضافه کر : دو مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال حاضر پنج روستا را در استان تحت پوشش دارند.

سردار خرم دل با اشاره به سفر سردار سلیمانی به استان، گفت: در این سفر مجموعه‌ای از ماشین آلات سنگین را در اختیار سپاه استان گذاشتند تا در زمینه‌های خدمات رسانی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در زمینه تهیه جهیزیه در هفته بسیج ۴۵۰ سری جهیزیه در استان و در شهرستان دنا هم ۱۵۰سری جهیزیه توزیع می‌شود که از سال گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار سری جهیزیه تهیه و به زوج‌های نیازمند تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه فتح همچنین به فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: یک مرکز مجهز صوتی و تصویری و فضایی برای ساخت انیمیشن و برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده است.

وی همچنین به بحث محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یک درمانگاه در گچساران افتتاح شده و یک درمانگاه هم در بهمئی در حال ساخت است و مجوز درمانگاه‌های شهرهای دهدشت، مادوان و چرام نیز اخذ شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha