پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 993113
۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
محمد رضا برته - یادداشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته از سوی مدیر حوزه های علمیه به عنوان سخنگوی جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته را به عنوان سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش: وی هم اکنون، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه و مدیر مسئول خبرگزاری حوزه و افق حوزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برته که از پژوهشگران و فضلای مطالعات اسلامی است، دانش‌آموخته حوزه و دانشگاه بوده و سابقه ریاست دانشگاه، معاونت موسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی، تدریس سطوح عالی حوزه، تدریس در دانشگاه‌های خارج از کشور و نیز تبلیغ معارف اسلامی در داخل و خارج کشور را داراست و مقالات و آثار متعددی در زمینه‌هایی اسلام شناسی، حقوق بشر، فلسفه و الهیات از وی منتشر شده است و به چندین زبان بین‌المللی تسلط دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    77 0
    کاش نامش هم کمی رسانه ای بود
  • روابط عمومی راسخون IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 56
    جوانگرایی در حوزه بحمد الله ادامه دارد
  • صفا IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    42 0
    بعضا در اخبار و مطالب از آقای برته به عنوان دکتر یاد میشه ای کاش ایشون مستنداتی در این زمینه ارائه کنن و یا اینکه در کدام دانشگاه و کدام کشور تدریس داشته اند
  • طلبه IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خوب بود سوابق ایشان را در مورد رسانه ها و فضای مجازی می دانستیم. این همه از طلاب هستند که رسانه خوانده اند یا سالها در رسانه کار کرده اند. مثل برخی دیگر از قسمت های حوزه و کشور، افراد صاحب نظر و تجربه ای هستند که دیده نمی شوند. انشاء الله ایشان موفق باشند و بتوانند سخنگوی واقعی حوزه ها باشند و این نهاد مقدس را از انفعال در پاسخگویی به جامعه خارج کنند