شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بنیاد شهید

حوزه/ جمعی از روحانیون جانباز و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان، با مسعود احمدی نیا، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگر استان اصفهان دیدار و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، جمعی از روحانیون جانباز و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان، ظهر امروز به همراه اعضای مجمع طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیر کل دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی بر برگزاری جلسات بین جانبازان حوزه علمیه اصفهان و اداره کل بنیاد شهید به صورت دوره ای و منظم و همراه با مطالبه گری به منظور به نتیجه رسیدن مصوبات تاکید کرد.

وی بیان کرد: دعوت از مسئولین اثرگذار در جلسات آتی برای رفع مشکلات جانبازان حوزه علمیه اصفهان، پیگیری درخواست های به حق جانبازان حوزه علمیه از سوی مرکز مدیریت و اداره کل بنیاد شهید، از دیگر مطالبات است.

بحث پیگیری اشتغال جانبازان و فرزندان جانبازان حوزه علمیه اصفهان، پرداخت کمک تسهیلاتی در بحث درمان جانبازان که هزینه های گزافی را شامل می شود، تجدید نظر ثبت درصدهای جانبازی، سرکشی از وضعیت جانبازان حوزه علمیه اصفهان و عدم تفاوت قائل شدن بین جانبازان اقشار مختلف از نکات بیان شده توسط برخی از جانبازان حوزه علمیه اصفهان بود.

ارائه خدمات کمک تحصیلی به فرزندان جانبازان که طلبه هستند، یکسان شدن خدمات رفاهی بین جانبازان حوزه علمیه اصفهان با دیگر اقشار جانباز و کمک کردن اداره کل بنیاد شهید در گرفتن داروهای خاص برای جانبازان که کم یاب هستند دیگر موادری است که توسط جانبازان حوزه علمیه اصفهان در این دیدار مطرح شد.

حضور جمعی از جانبازان حوزه علمیه اصفهان در بنیاد شهید و امور ایثارگران

حضور جمعی از جانبازان حوزه علمیه اصفهان در بنیاد شهید و امور ایثارگران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha