جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق

حوزه/ شیخ همام حمودی بر اهمیت نشست های گروه های مختلف شیعه و گفت‌وگو میان آن تأکید کرد و افزود: وحدت عراق و استقرار آن در گروِ وحدت گروه های شیعی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بر اهمیت نشست های گروه های مختلف شیعه و گفت‌وگو میان آن تأکید کرد و افزود: وحدت عراق و استقرار آن در گروِ وحدت گروه های شیعی و توانایی آن در مقابله با چالش هاست.

وی اشاره کرد: اجتماع گروه های شیعی برای ایجاد یک رویکرد یکپارچه در جهت مسئولیت پذیری در رفع ظلم و برداشتن اختلالاتی است که در روند سیاسی به وجود می آید که از جمله آنها؛ ناکامی، فساد و سوء استفاده حزبی از کشور است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی با تأکید بر اینکه همگی در این مرحله برای وحدت و استقرار عراق تلاش می کنند، بیان داشت: این امر توسط قدرت های سیاسی به ویژه شیعیان که بخش اعظم کشور را تشکیل می دهند، امکان پذیر است.

شیخ حمود در پایان گفت: قدرت های سیاسی باید منجسم و متحد باشند تا بتوانند پارلمانی قدرتمند در سطح انتظارات مردم تشکیل دهند و یک اپوزیسیون ملّی کارآمد برای اصلاح اشکالات و جلوگیری از اشتباهات گذشته به وجود آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha