سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام غبیشاوی

حوزه/ حجت‌الاسلام غبیشاوی، با اشاره به ماجرای نزاع و قتل تعدادی از اعضای یک خانواده، گفت: نیروهای نظامی، شیوخ و بزرگان با ورود خود به این اختلاف دل‌خراش که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر بی‌گناه شد، پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان، اظهارداشت: نقش دانشجویان در تحکیم پایه‌های انقلاب بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهارداشت: دانشجویان در هر زمانی با منش استکبارستیزی در میدان سیاسی فعالیت‌های تأثیرگذاری دارند و باید همچنان در خط مبارزه با مستکبران و دشمنان باشند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، گفت: دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ با حرکت انقلابی و تفکر ضد استکباری، خود برگ زرینی را در تاریخ کشور ثبت کردند و بخشی از حرکت ضد استکباری و ضد استعماری در سال‌های پایانی حکومت طاغوت توسط دانشجویان مسلمان و مبارز شکل گرفت.

وی دانشجویان را دارای قابلیت‌های خوبی برای پست‌های کلیدی عنوان و بیان کرد: دشمن سال‌ها است تلاش می‌کند به جنبش دانشجویی مسیر انحرافی دهد و آرمان آن‌ها را به نفع غرب‌گرایان مصادره کند اما دانشجویان ایرانی پیرو رهبر و نظام هستند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، با اشاره به درگیری خونین اخیر اروندکنار گفت: نیروهای نظامی، شیوخ و بزرگان با ورود خود به این اختلاف دل‌خراش که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر بی‌گناه شد، پایان دهند.

وی خواستار جلوگیری از ورود سلاح به منطقه شد و افزود: یکی از دلایل بروز این‌گونه درگیری‌های مسلحانه، ورود آسان سلاح به منطقه است.

امام جمعه آبادان در پایان اظهارداشت: خانواده‌های داغ‌دار اروندکنار باید مجازات افراد خاطی و قاتل را به دست قانون بسپارند تا اختلاف بین ۲ طایفه پایان یابد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha