جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ عبد الخالق اسدی

حوزه/ به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان با مشارکت وزارت بهداشت دولت ایالت پنجاب، گردهمایی ائمه جمعه و جماعت برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان با مشارکت وزارت بهداشت دولت ایالت پنجاب گردهمایی ائمه جمعه و جماعت ایالت پنجاب در دفتر این حزب برگزار شد.

یک مقام وزارت بهداشت ایالت پنجاب ضمن اشاره به هشدارها برای مقابله با موج پنجم کرونا گفت: تنها راهکار مقابله با این مسئله پوشش واکسیناسیون است لذا تقاضا داریم ائمه جمعه با استناد به مطالب علمی اقشاری را که در مقابل واکسیناسیون مقاومت دارند تشویق و ترغیب کنند.

حجت الاسلام عبدالخالق اسدی دبیر مجلس وحدت پاکستان شاخه ایالت پنجاب نیز در این نشست گفت: شیعیان فتوای مراجع تقلید را یک دستور دینی می‌دانند. در اولین موج کرونا رهبر معظم انقلاب اسلامی برای واکسیناسیون تاکید کردند و شیعیان پاکستان و سراسر دنیا هم پس از تاکید ایشان واکسیناسیون را جدی تر گرفتند.

وی افزود: اعضای مجلس وحدت پاکستان از اوایل موج کرونا برای مبارزه با این ویروس منحوس در صحنه بودند و در مناطق مختلف کشور ماسک و لوازم ضدعفونی و لوازم بهداشتی میان مردم توزیع کردند و در دوران قرنطینه نیز به افراد نیازمند کمک کردند.

وی در ادامه گفت: حزب مجلس وحدت پاکستان در آینده هم برای هرگونه کمک برای مبارزه با ویروس کرونا آمادگی خود را اعلام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha