پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور روزهای پنج شنبه و جمعه به استان یزد سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از یزد، جلسه هماهنگی سفر آیت الله اعرافی به استان یزد در مدرسه مدینه العلم کاظمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه‌ علمیه استان یزد، در این جلسه با اشاره به اینکه نخستین برنامه آیت الله اعرافی در یزد، جلسه با نماینده فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان یزد و مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان است، گفت: این برنامه صبح روز پنج شنبه در دفتر آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد برگزار خواهد شد.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۶_۱۸-۵۸-۳۱.jpg

وی دیدار با اعضای شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد را دومین برنامه سفر آیت الله اعرافی در یزد اشاره و اضافه کرد: دیدار با خانواده حوزویان (تعداد ۵۰ نفر از همسران طلاب تازه مزدوج) از دیگر برنامه‌های پیش از ظهر نخستین روز سفر آیت الله اعرافی در استان یزد خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس اضافه کرد: دیدار با اساتید حوزه علمیه استان یزد، دیدار با مسئولان، مدیران و کادر مدارس علمیه و همچنین جلسه با مدیر و معاونان مدیریت استان از برنامه‌های دیگر آیت الله در روز پنج شنبه به شمار می‌رود.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۶_۱۹-۰۵-۵۳.jpg

مدیر حوزه‌ علمیه استان یزد در ادامه به برنامه‌های روز جمعه آیت الله اعرافی در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: بازدید از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن و زمین مصلی (محل ساخت مجتمع عالی حوزوی شامل مرکز رشته‌های تخصصی، پژوهشکده، مدیریت حوزه علمیه استان و مرکز آموزش کاربردی) و دیدار با طلاب، روحانیون و مبلغان از برنامه‌های پایانی مدیر حوزه‌های علمیه در سفر دو روزه به استان یزد است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha