جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 994687
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
دوره آموزشی

حوزه/ دوره «دوره توانمندسازی و تربیت مبلغ مجازی»، مخصوص طلاب و دانشجویان علوم دینی برادر ساکن تهران، در محل مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، «دوره توانمندسازی و تربیت مبلغ مجازی»، ویژه طلاب و دانشجویان علوم دینی برادر ساکن تهران در زمستان سال جاری با ظرفیت محدود و به صورت کلاس‌های مجازی و حضوری، در محل مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار خواهد شد.

برخی سرفصل‌های این دوره عبارتند از؛ تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی، آشنایی با ۲۲ آسیب فرهنگی فضای مجازی، سیر مطالعاتی مناسب برای تبلیغ مجازی، کارگاه تولید محتوای دیجیتال و ساخت کلیپ، آشنایی با منابع دیجیتال در تبلیغ، آموزش ساخت و مدیریت کانال و نشر محتوا در پیام‌رسان‌ها، آموزش برگزاری جلسات مجازی آنلاین و آفلاین، آموزش متن‌نویسی برای سخنرانی یک دقیقه‌ای، نقد محتوای کلیپ‌های تبلیغی و آموزش روش‌های پاسخ به شبهات.

یادآور می شود این دوره با همکاری مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) بصورت رایگانبرگزار می شود و علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۳۵۴۶۳۰۱ در پیام رسان ایتا تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha