جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان‌ها منشا خیر و برکت خواهد بود گفت: باید در راستای راه اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال و احیای کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بروجرد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دولت سیزدهم باید در بحث ساماندهی حقوق بگیران و جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی برخوردی جدی و عملیاتی داشته باشد.

وی اظهار داشت: از دولتمردان درخواست می‌شود همه امکانات را برای تنظیم و ساماندهی بازار بسیج نمایند زیرا ایجاد نظم در بازار نیاز به بودجه ندارد بلکه برنامه می‌خواهد.

حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت روز پرستار بیان کرد: پرستاری کار بسیار بزرگ و مهمی است و البته مسئولان هم وظیفه دارند حق و حقوقی که در شان آنها هست را به بهترین شکل انجام دهند.

امام جمعه بروجرد با تجلیل از مقام شامخ شهدای سلامت به خصوص زهرا بشیرویه نخستین شهیده سلامت استان لرستان ادامه داد: خدمات کادر درمان در ۲ سال اخیر در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نشست استاندار لرستان با بروجردی‌های مقیم تهران گفت: در این نشست برای سرمایه گذاری در بروجرد و حمایت لازم برای اخذ مجوزهای احداث کارگاه و کارخانه جدید قول مساعد داده شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha