شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی، مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی استان های تهران و کردستان و از اساتید حوزه و دانشگاه، درگذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی، مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی استان های تهران و کردستان، روانشناس، نویسنده کودک و نوجوان و از اساتید حوزه و دانشگاه، در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

مرحوم کامرانی، متولد سال ۱۳۳۴ در مشهد مقدس از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود.

مدیرکلی تبلیغات اسلامی استان های کردستان و تهران، استاد حوزه علمیه خواهران تهران، استاد دانشگاه علوم اقتصادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده امور اقتصادی سابق، مدیرمسئول ماهنامه سلام بچه‌ها در دهه ۱۳۶۰ و مدیر مجله خانواده مطهر در کارنامه مرحوم کامرانی دیده می شود.

از زنده یاد کامرانی کتاب‌هایی در حوزه ریاضی، بازی با اعداد، اسماءالهی و کتاب هدیه‌های آسمان مقطع ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به چاپ رسیده است.

این استاد حوزه و دانشگاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش در عرصه‌های علمی و پرورشی، در سن ۶۶ سالگی به لقاء الهی پیوست و در قطعه ۱۰ بهشت رضا مشهد در جوار بارگاره ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور هم در پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین کامرانی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: «درگذشت اندوهناک مرحوم مغفور حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد کامرانی موجب دریغ و تاسف فراوان گردید. اینجانب ضایعه از دست دادن این همکار ارزشمند را به مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده محترم و سایر بستگان و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملکی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    روحشون قرین رحمت الهی قرار بگیره.
  • بانوی ایرانی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    خدا رحمتشون کنه، چقدر ناراحت شدم...