دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ عبدالخالق اسدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالخالق اسدی گفت:سکوت امت اسلامی در برابر اقدامات آل سعود در حمایت از رقصندگان و توهین به شعائر اسلامی باعث گسترش‌ آن می شود. این اهانت ها به نام تجددگرایی توسط آل سعود ادامه دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عبدالخالق اسدی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان پنجاب در واکنش به برگزاری کنسرت موسیقی در عربستان و اقدامات ضد اسلامی گفت: سکوت امت اسلامی در برابر اقدامات آل سعود در راستای حمایت از رقصندگان و توهین به شعائر اسلامی و مقدسات، باعث گسترش‌ آن می شود. این اهانت ها به شعائر اسلامی به نام تجددگرایی توسط آل سعود در اشغال سرزمین مقدس مکه مکرمه ادامه دارد.

وی با اشاره به تصمیم آل سعود به تجاوز مقدسات گفت: کنسرت بیهوده هنرمندان هندی روز جمعه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد. اما تاسف‌بار است که هیچ کسی به آن اعتراضی نکرد. سکوت در برابر ترویج فحشا و منکر در سرزمین وحی مایه ننگ است.

وی در ادامه اظهار داشت: آل سعود به ویژه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در ادامه توهین به شعائر اسلامی کنسرت دیگری مملو از یاوه گویی و فحاشی را در سرزمین وحی راه اندازی کرد و این بار این مزخرفات در روز مبارک جمعه انجام شده است.

حجت‌الاسلام عبدالخالق اسدی با ابراز نگرانی در این باره گفت: در کنسرت ننگین ریاض، خوانندگان و رقصندگان فحاش از سراسر جهان دعوت شده بودند و مشروبات الکلی و سایر فعالیت های حرام نیز در این مهمانی مجاز بود. و همه اینها تحت حمایت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام شده است. سکوت امت اسلامی در قبال این اقدامات آل سعود و هتک حرمت شعائر و مقدسات اسلامی موجب نگرانی و تأسف بار است.

وی در پایان تاکید کرد: مسلمانان از خاندان اشغالگر آل سعود بخواهند که از توهین به شعائر اسلامی خودداری کنند و یا کلمه شهادتین را از پرچم ملی خود حذف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha