چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ایام فاطمیه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ فاطمی است

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس با اشاره به اینکه حضرت زهرا (سلام الله علیها) منشاء تمام نیکی ها و خیرات در عالم هستند، خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت است که سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و فرهنگ فاطمی را نشر دهیم.

خانم فهیمه پودات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان بیان کرد: اولین راه شناخت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، پیرامون تربیت دینی فرزندان، سیاست، فرهنگ، مباحث علمی و دینی است که با مطالعه دقیق آن علاوه بر گره گشای مشکلات جامعه، موجب قدم گذاشتن در راه سلامت و سعادت خواهد بود.

وی تصریح کرد: نور اسلام و معنویت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با گذر بیشتر زمان، آشکارتر شده و جایگاه وجودی ایشان به عنوان بهترین و برترین الگوی زنان عالم بیشتر نمود پیدا کرده و متجلی می شود.

پودات با اشاره به اینکه حضرت زهرا (سلام الله علیها) منشاء تمام نیکی ها و خیرات در عالم هستند، خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت است که سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و فرهنگ فاطمی را نشر دهیم.

وی اظهار کرد: شناساندن، آموزش و مطالعه ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار، عامل موثری در نشر و ترویج سبک زندگی ایشان در جامعه بوده که در طول سال و به ویژه در ایام فاطمیه با روش های مختلفی از قبیل؛ فضاسازی تبلیغی، برگزاری همایش و برنامه های فرهنگی و مراسم های عزاداری، برپایی خیمه ی فاطمیه، انتشار پیام های تربیتی، انفاق کردن می توان ایشان را به مسلمانان و جهان اسلام معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha