پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضا افتخاری

حوزه/ دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، مطالبات خود را در چهار بخش دختران، مادران، زنان بی خانمان و بی سرپرست بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، نشست مشترک انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تبادل نظر و همچنین مطالبات دانشجویان از نهادهای فرهنگی، برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام سید رضا افتخاری، با اشاره به اهمیت دانشگاه ها و رسالت دانشجویان به‌عنوان کارگزاران آینده نظام، اظهار داشت، دانشجویان امروزی مدیران فردای جامعه بوده و سرنوشت‌ مملکت و مردم را رقم خواهند زد.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به نقد های سازنده دانشجویان خطاب به مسئولین، اظهارکرد: دانشجویان ما امروز باید به یک مجموعه نقش آفرین در جامعه تبدیل شوند؛ چرا که پرچم مطالبه گری‌ از مسئولین در دست شما دانشجویان است.

وی با توصیه دانشجویان در خصوص سرمایه گذاری در دو مقوله تعهد و تخصص گفت: هر چه میزان تعهد و تخصص مدیران بیشتر باشد امیدواری به موفقیت بیشتر خواهد بود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، دانشجویان نامه ای که در آن به دغدغه های دانشجویان در چهار بخش دختران، مادران، زنان بی خانمان و بی سرپرست اشاره شده بود به مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تقدیم نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha