پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: در مقام دفع شبهات باید سعی شود جامعه را به‌طوری در مقابل جریان‌های انحرافی مصون کرد که دشمن نتواند در ذهن جوانان ما رسوخ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در آیین افتتاحیه دوره تربیت مربی مهدویت، با اشاره به فرازی از دعای ندبه مبنی بر «وَ أَعِنَّا عَلَی تَأْدِیَةِ حُقُوقِهِ إِلَیْهِ» اظهار داشت: یکی از حقوقی که امام زمان(عج) بر گردن ما دارد، تسری ولایت حضرت در سرتاسر عالم هستی بستر سازی برای حکومت جهانی حضرت می‌باشد.

وی افزود: حق معرفت، حق محبت، حق اطاعت، حق ولایت، حق رزق، حق وجود و حق بقاء ازجمله حقوق دیگر حضرت ولی‌عصر(عج) بر گردن ما است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، عنوان داشت: همان‌گونه که غیبت امام زمان(عج) تدریجی بوده و در ابتدا غیبت صغری و بعد غیبت کبری اتفاق افتاد، ظهور حضرت نیز تدریجی بوده و طلوع فجر انقلاب اسلامی مقدمه‌ ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است و این انقلاب وظیفه‌ بسترسازی برای حکومت جهانی آن حضرت را بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، گفت: حضرت مأموریت مهمی بر گردن ما شیعیان گذاشته و باید تمام تلاش خود را در امر مهدویت انجام دهیم.

وی، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت کار بسیار خوبی بوده و باید سعی شود خروجی این دوره به این صورت باشد که بتوان از دانش‌آموختگان این دوره هم در مقام دفع و هم رفع شبهات استفاده کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان گفت: در مقام دفع شبهات باید سعی شود جامعه را به‌طوری در مقابل جریان‌های انحرافی مصون کرد که دشمن نتواند در ذهن جوانان ما رسوخ کند و در مقام رفع شبهات باید به شبهات، عالمانه جواب داد تا طرف مقابل را قانع کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha