شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب

حوزه/ وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه عزم دولت بر حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت: تعاملات با همسایگان موجب شکسته شدن فضای تحریم‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم در روز نهم دی ماه با حضور در خیابان‌ها و تجدید میثاق با انقلاب و ولایت دشمنان را مأیوس کردند.

وزیر اطلاعات با اشاره با اینکه مردم ما همواره و همیشه پایبند آرمان‌های امام و شهدا هستند، بیان‌کرد: مردم با مشکلات عدیده اقتصادی رو به رو هستند که عزم دولت بر بهبود اوضاع معیشتی مردم و از بین بردن رانت‌هایی است که به اسم معیشت ایجاد شده است.

خطیب با بیان اینکه برخی با بهره از امکانات کشور و بیت المال و از راه رانت به ثروت دست یافتند، ادامه داد: تلاش و خواست دولت بر از بین بردن زمینه رانت است.

وی یادآور شد: نمونه‌ای از تلاش‌های دولت برای حل مشکلات و گره‌های جامعه تأمین واکسن مورد نیاز کشور است که با رایزنی‌های شخص رئیس جمهور و پیگیری و بسیج وزارتخانه‌های مختلف و با تلاش همه محقق شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نشان داد در سخت‌ترین شرایط با تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را رفع کرد، گفت: امید داریم که با اجرایی شدن تصمیمات گرفته شده از سوی دولت در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات اقتصادی مردم و رفاه باشیم.

خطیب بیان‌کرد: علی‌رغم تحریم‌های دشمن در شرایط فعلی میزان ارز، درآمدهای دولت و فروش نفت خوب است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم و رئیس جمهور به ارتباط با همسایگان است، افزود: در مدتی که از شروع فعالیت دولت گذشته، ارتباطات بسیار خوبی با کشورهای منطقه بر قرار شده و به نوعی فضای تجریم‌ها نیز شکسته شده است.

وزیر اطلاعات گفت: با ارتباطات و تعاملات بیشتر با کشورهای منطقه، افق‌های روشنی برای تجار کشور نیز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha