جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب

حوزه/ امام جمعه سرپل‌ذهاب ۹ دی ماه را یوم الله دانست و گفت: زیبنده ملت ما نیست جوانان گرفتار بیکاری و عدم اشتغال و تورم باشند، دولت باید چاره اندیشی کند و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب، روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ مردم سرپل‌ذهاب در جوار بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) با گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: همه خون‌هایی که ریخته شد و مجاهدت و فداکاری‌هایی که در طول تاریخ شکل گرفت، نتیجه آن نظام با برکت و مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خطاب به کشورهای استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی گفت: بدانید که دشمنی شما برای ملت ایران اسلامی محرز است و هر زمانی در مقابل این مردم و جمهوری قرار بگیرید محکوم به شکست هستید و در تاریخ ۴۳ ساله انقلاب ملت غیور شما را بارها شکست دادند.

وی خطاب به آن دسته از افرادی که در دورن این حکومت اسلامی زندگی می‌کنند و قدر این نظام و ولایت را نمی‌دانند، گفت: امثال فتنه گرانی که در سال ۸۸ با تمام توان و تلاش خودشان می‌خواستند نظام انقلابی و اسلامی را ساقط کنند اما غافل از اینکه در این نظام چنین لشکری وجود دارد که ذوب در ولایت فقیه هست.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب خطاب به دولت حاکم و ملت جمهوری اسلامی گفت، این ملت، ملتی است که در هیچیک از دوران‌ها پشت سر رهبر را خالی نکردند و در فراز و فرودها عقب نماند؛ ملتی است که در طول هشت سال دفاع مقدس خون جوانانش به پای این انقلاب ریخته شد، از هر خانه‌ای رزمنده ای وارد نبرد شد و در جهاد حضور پیدا کردند، و پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه خطاب به دولت گفت: ما معتقدیم که دولت این توان و قدرت را دارد تا مشکلاتی که گریبانگیر مردم است را مرتفع نماید.

وی ادامه داد: انتظار ما از دولت این است که شبانه روز در تلاش رفع مشکلات باشد، زیرا که ملت با شماست و از شما حمایت می‌کند و این حمایت و بصیرت باید خروجی آن حل مشکلاتی باشد که مردم را آزار می‌دهد، گره‌های کوری که در ساختار اقتصادی است، مرتفع گردد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت: توقع از دولت انقلابی این است که برنامه ریزی کند، زیبنده ملت ما نیست جوانان گرفتار بیکاری و عدم اشتغال و تورم باشند، دولت باید چاره اندیشی کند و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مشکلات را مرتفع کند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • براری IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    دولت سیزدهم استاندار کرمانشاه را منصوب کند مابقی توقعات فعلا پیشکش!