سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی خاطر نشان ساختند: اگر آل سعود دیوانگی کند و این عالم مجاهد را اعدام کند ، طولی نمی کشد که رژیم آل سعود به سرنوشت دیگر حاکمان منطقه دچار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید امروز در درس تفسیر خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد رسالت پیامبر اسلام(ص) را جهانی و همیشگی دانستند و اظهار داشتند: جهانی و همیشگی بودن دو خصوصیت رسالت پیامبر (ص) نسبت به سایر ادیان است و این خصوصیات باعث شده این دین تاکنون به حیات خود ادامه دهد.

حاکمان سعودی بازنده یمن هستند

حضرت آیت الله جوادی آملی خاطر نشان ساختند: این جنایتی که آل سعود در یمن به وجود آورده قطعا و بزودی دود آن به چشم این رژیم خواهد رفت و بازنده اصلی خود حاکمان آل سعود هستند.

ایشان اظهار داشتند: مزدوران و سرکشان واقعی خود رژیم آل سعود هستند این رژیم سال ها است که به آدم کشی مانند اربابان خود روی آورده است و به بهانه های واهی عالمی عادل و مجاهد را به خاطر نصیحت کردن محکوم به اعدام می کند و کار او را دخالت در امور بحرین می داند.

آل سعود قوم لوط هستند

این مفسر قرآن اظهار داشتند: همین رژیم در منطقه دست به این همه جنایت زده و به آدم کشی روی آورده و از طریق آدم کشی به نوکری غربی ها پرداخته ، تا به حال کسی به آنها نگفت این کارها دخالت در کشور دیگر است؛ ولی وقتی عالمی مجاهد نصیحت بکند آن را دخالت در امور یک کشور می داند، اینها همان قوم لوط هستند .

این مرجع تقلید گفتند: اگر امروز غربی در جهان به سلطه و آدم کسی روی آوردند و به یکه تازی می پردازند و به ظلم و ستم روی آوردند چون سال ها آدم کشی کار آنها بوده و سال ها است نزدیک 70میلیون قبر استاده اند و کار آدم کشی خود ادامه می دهند.

پیام قرآن جهانی است

حضرت آیت الله جوادی آملی افزودند: پیام قرآن جهانی و همیشگی است، این پیام قرآن خطاب به دولت ها نیست؛ بلکه خطاب به ملت ها است، مردم مسلمان بدانند آل سعود نباید به این کار خود ادامه دهد و باید این قدرت را از دست آنها گرفت و به مبارزه علیه آنها اقدام کرد.

حوزه ها  آل سعود را بیم دهند

معظم له اظهار داشتند: امروز حوزه های علمیه وظیفه دارند آل سعود را بیم دهند و گرنه با زبان دیپلماسی کاری از پیش نخواهد رفت؛ بنابراین اساس کار حوزه ها انزار است نه سخنرانی و کتاب نوشتن.

حضرت آیت الله جوادی خاطر نشان ساختند: اگر آل سعود دیوانگی کند و این عالم مجاهد را اعدام کند، طولی نمی کشد که رژیم آل سعود به سرنوشت دیگر حاکمان منطقه دچار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha