دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند برای ملت ایران است، گفت: برخی در داخل کشور بستر حضور دشمن را فراهم می کنند و ولایت فقیه و دستاورهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست جمعی از روحانیان تبلیغی و همچنین مدیران دستگاه های فرهنگی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در ساری برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رفتن ظلمت و تاریکی و طلوع نور و روشنایی در ایران اسلامی شد، تصریح کرد: انقلاب بزرگ ملت ایران موجب شادی و خرسندی ملت های آزاده جهان شد.

وی با بیان این که رژیم طاغوت کاملاً وابسته به غرب بود و بدون هماهنگی آنها هیچ اقدامی انجام نمی داد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در طول تاریخ تنها در پی منافع استکباری و استعماری خود در کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران بوده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با سال ها مبارزه و از خودگذشتگی بسیاری از شخصیت های بزرگ به پیروزی رسید، ادامه داد: در مسیر پیروزی این انقلاب عظیم خون های پاک بسیاری به زمین ریخته شد به همین دلیل باید قدردان و شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

وی، یکی از شاخص های انقلاب را از دیدگاه  امام راحل، استکبارستیزی دانست و گفت: نفی طاغوت و استکبار در انقلاب اسلامی ایران بر اساس شعار توحیدی لااله الا الله شکل گرفته است و به همین دلیل تداوم مقابله جبهه حق در مقابل باطل همین شعار بلند اسلام است.

حجت الاسلام شکریان، توطئه های استکبار جهانی و به خصوص شیطان بزرگ را هراس از بیداری و آگاهی مردم جهان و فراگیر شدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امام راحل با روحیه استکبار ستیزی توانست دست ابرقدرت ها را از دامن ملت اسلامی کوتاه کند و در بین سایر ملل اسلامی، این روحیه را زنده کند.

وی ادامه مقاومت و ایستادگی را بر اساس وعده الهی بیان و تصریح کرد: اگر امروز می توانیم با صلابت در مقابل دشمنان بایستیم و آنها  از حالت زورگیری خودشان به شکست و اضمحلال برسند، تئوری امام راحل در بحث ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام شکریان، شاخصه و اسلامیت انقلاب را بحث ولایت فقیه دانست و گفت: ولایت فقیه توانست این نظام و انقلاب را حفظ و بیمه کند. دشمن ضربات بسیار سنگینی را از این ناحیه خورده و به همین تلاش می کند این جایگاه ارزشمند را تضعیف کند.

وی با اشاره به این که مبلغان دینی رسالت سنگینی در تبیین دستاوردها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان دارند، افزود: روحانیت به دلیل ارتباط و تعامل مستمر با عموم مردم به ویژه نسل جوان بهتر می تواند این دستاوردهای مهم را برای آنها تبیین و تشریح کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی موجب نفوذ دشمنان خواهد شد، تصریح کرد: تقویت آرمان هایی که امام راحل و بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب برای آن مبارزه کردند بهترین راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اگر آرمان ها و ارزش های انقلاب سست و کمرنگ شود، خواسته دشمنان انقلاب محقق شده است، بیان داشت: آرمان های انقلاب باید در همه سطوح انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز آرمان ها و ارزش های انقلاب در خطر توطئه دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های تبلیغی موجود در کشور به منظور تقویت آرمان های انقلاب در همه بخش ها بهره بگیریم.

وی با اشاره به این که یکی از راه های نفوذ دشمنان در کشور کمرنگ کردن آرمان های انقلاب است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی نیز در داخل بسترهای لازم را برای دشمنان فراهم می کنند که باید به این مسأله مهم توجه ویژه شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که برخی ها در داخل و خارج تلاش می کنند دستاورهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، افزود: دهه مبارک فجر فرصت تبلیغی بسیار مناسبی برای روحانیان است تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را برای عموم جامعه به خوبی تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام شکریان، استقلال امروز ایران اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی علما، روحانیان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز این مردم هوشیار و با بصیرت با توجه به همه مشکلات حاضر نشدند ذلت را بپذیرند.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی فاصله نخواهند گرفت، بیان داشت: دشمنان انقلاب فکر می کردند با تحریم های گسترده اقتصادی و بروز مشکلات شدید و بحرانی در ایران اسلامی می توانند مردم را نسبت به حکومت اسلامی بدبین کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند برای ملت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی تنها یک حرکت برای ساختار نظام سیاسی کشور نبود بلکه یک تحول بنیادین و انقلابی درونی در آحاد ملت ایجاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha