سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کنگره

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: زمین به واسطه خون شهدا حرمت یافته و باید با ادامه مسیر شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور، که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن همه دارند و نزد خداوند مقامی عظیم و در جامعه نیز ارزشی والا دارند.

وی با اشاره به اینکه هیچ قطره خونی محبوب تر از قطره خون شهدا نیست افزود: زمین به واسطه خون شهدا حرمت یافته و باید با ادامه مسیر شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برنامه‌ها و نشست‌های کنگره شهدای روحانی کشور در استان‌ها نیز به خوبی پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ها در شهرستان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید هدفمند و منسجم برنامه‌ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه کنگره شهدای روحانی در استان قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب لرستان برای اجرای باشکوه برنامه‌های کنگره پای کار بیاید.

وی با بیان اینکه استان لرستان ۵۴ شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان داشت: از این تعداد ۵۳ نفر روحانی مرد و یک بانوی مبلغه بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خواستار برنامه‌ریزی جای منسجم، با محتوا و هدفمند در راستای معرفی شهدای روحانی استان لرستان در برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha