چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1008214
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
تصاویر/ شب شعر مصباح

حوزه/ مراسم «شب شعر همای رحمت» در آستانه میلاد باسعادت امیرالمومنین (ع) در سالن همایش‌های بنیاد امامت در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم «شب شعر همای رحمت» در آستانه میلاد باسعادت امیرالمومنین (ع) در سالن همایش‌های بنیاد امامت در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم با هدف پاسخ شاعرانه به شبهات ولایت امیرالمومنین (ع)، و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی رئیس بنیاد امامت، سعید حدادیان، محمدمهدی شرافت به عنوان مجری برنامه و جمعی از شاعران آئینی برگزار شد.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی خان‌محمدی، حامد احور، حجت الاسلام والمسلمین حسین مودب، حجت الاسلام والمسلمین جواد محمد زمانی و سعید حدادیان از جمله شاعرانی بودند که در این شب شعر به شعرخوانی پرداختند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه بر نکاتی از جمله لزوم استفاده از ظرفیت شعر به عنوان هنر اول انقلاب اسلامی در راستای پاسخ‌گویی بر شبهاتی که در جامعه امروز به صورت گسترده از طریق فضای مجازی در جامعه تزریق می‌شود، بهره‌مند شد.

سعید حدادیان شاعر و مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جهاد تبیین استفاده از ظرفیت شعر است، مطرح کرد: اگر شاعران در اشعار خود جواب شبهات را بدهند، وارد مرحله بعدی که مهم‌تر است می‌شویم و آن هم رساندن این اشعار به دست مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی رئیس بنیاد فرهنگی امامت نیز در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم این جلسه شاهد بازخورد و آثار مفیدی باشد، اظهار کرد: باید جهاد تبیین را در عرصه ولایت به صورت گسترده با زبان شعر ادا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha