پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ر

حوزه / بانوان خادمیار رضوی کانون‌ شمس الشموس آران و بیدگل در شب میلاد امام علی(ع) و در آستانه روز مرد و پدر، با توزیع گوشت قرمز و شیرینی در مجموع به ارزش ۱۲۲ میلیون ریال سفره یتیمان و پدران خانواده‌های نیازمند را شیرین، رنگین و معطر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ایران خانه حضرت رضا (ع) و نجات انسان‌ها رسم مسلمانی محوریت فعالیت‌های محرومیت زدایی کانون‌های خدمت رضوی است، گفت: خادم یاران کانون شمس الشموس نیز با اتکا به این شعارها در قالب پویش‌های رضوی نذر قربانی، عقیقه و جمع‌آوری نذورات صدقه اول ماه رجب و مشارکت خیران توانستند علاوه بر ذبح چهار گوسفند و اهدای ۷۷ کیلوگرم گوشت آن به نیازمندان، ۲۲ کیلوگرم شیرینی را نیز بین خانواده ایتام تقسیم کنند.

عطیه مبینی، افزود: بانوان خادم یار رضوی گوشت‌های قربانی را به ارزش ۱۱۵ میلیون در قالب ۸۷ بسته تمیز و مناسب با نشان کانون خدمت رضوی بین خانواده‌های نیازمند و ۱۴ جعبه شیرینی به ارزش هفت میلیون ریال را بین ۱۴ خانواده یتیمان توزیع کردند تا پدران در شب میلاد ابو الایتام امیرالمومنین علی (ع) شرمنده و غمگین از دست تنگی ارتزاق معیشت در مقابل چشمان خانواده‌های خود نباشند.

مبینی خاطر نشان کرد: بسته معیشتی نیز از مواد پروتئینی شامل روغن مایع، یک کیلو نخود، یک کیلو لوبیا، یک ربع گوجه، یک بسته ماکارانی و ۲۵۰ گرم چایی نیز به ارزش ۱۷۸ هزار تومان همراه با یک کیلو و نیم گوشت بوقلمون به ارزش ۶۲ هزار تومان به یک خانواده نیازمند سادات اهدا شد.

به گفته وی توزیع گوشت قربانی در شب ولادت با حضور پنج خادم یار فعال در ۱۵ ساعت انجام شد.

کانون شمس‌الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم (ع) با فعالیت ۳۴ خادم یار خواهر و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha