یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا رمضانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رمضانی گفت: انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان را تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی، در نهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: در اثر پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحول بزرگی در عالم ایجاد شده است و معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان تغییر کرده است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آثار پیروزی انقلاب اسلامی بر انسان و خرد انسانی و جمعی کاملاً آشکار است و حتی مخالفان انقلاب هم به گرایش روز افزون به سوی ارزشی مطرح شده توسط جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با ذکر این نکته که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است، افزود: ایستادگی در برابر استکبار و استعمار و به ویژه استعمار جمهوری اسلامی را موقعیت تمدن سازی قرار داده است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت اشاره کرد و افزود: نه تنها در عرصه سیاسی و راهبردی صورت می گیرد بلکه در حوزه معرفت شناسی و ادراکی نیز برنامه ریزی کرده اند و شاهد جنگ روانی و رسانه ای بی سابقه توسط دشمنان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی در ادامه با اشاره به این که دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی حکومت دینی و نظام حقوقی مبتنی بر شریعت و فقه هستند، افزود: با توجه به این مسأله وظیفه علمای اسلام این است که در عرصه های مختلف خصوصاً در عرصه جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند و به تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دفاع از تئوری مقاومت در برابر استکبار بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha