یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حریزاوی

حوزه/ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین با چاپ بنر محقق نمی‌شود بلکه حرف حساب باید زد، گفت: در جهاد تبیین به دنبال انجام کار عملی هستیم تا مردم اثر آن را مشاهده کنند و در این حوزه روحانیت با تبلیغ چهره به چهره و تربیت کنشگر حقیقی نقش به سزایی را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در جلسه روایت امید، گردهمایی بزرگ مبلغین استان همدان، با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در دوره کنونی، اظهار داشت: اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری و ولی فقیه، واجب است و لذا ضروری است تا در عرصه تحقق جهاد تبیین با تمام وجود وارد میدان شویم.

وی با بیان اینکه از همه امکانات برای تحقق فرمان رهبری لازم است تا استفاده شود، گفت: جهاد تبیین مختص به روحانیت و یا یک قشر خاص نیست، بلکه همه آحاد جامعه با هر نقش و جایگاهی، امروز موظف به تلاش در مسیر جهاد تبیین هستند.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه جهاد تبیین، واجب فوری است، مطرح کرد: واجب فوری یعنی آنکه همین‌الان این موضوع لازم است انجام شود و تاخیر در اجرا و غفلت از آن قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه دشمن هر لحظه در حال برنامه‌ریزی برای آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مطرح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن از ابزار نظامی برای ضربه زدن و تخریب زیرساخت‌ها استفاده می‌کرد اما امروز جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شده و ابزار نظامی نیز جای خود را به رسانه‌ها داده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با تحریف واقعیت‌ها به دنبال در اختیار گرفتن اذهان مردم، خصوصا نسل جوان است، اظهار داشت: در شرایط فعلی این حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها هستند که موظف به بیان دستاوردها و ورود در عرصه جهاد تبیین می‌باشند.

وی تصریح کرد: نیازمند تربیت نسلی یکپارچه و جهادگر در عرصه مقابله با جنگ نرم هستیم و این وظیفه نخبگان و قشر تحصیل کرده کشور است.

حجت الاسلام حریزاوی به تشریح نقش حوزه علمیه در تحقق جهاد تبیین پرداخت و یادآور شد: در جهاد تبیین به دنبال انجام کار عملی هستیم تا مردم اثر آن را مشاهده کنند و در این حوزه روحانیت با تبلیغ چهره به چهره و تربیت کنشگر حقیقی نقش به سزایی را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین با چاپ بنر محقق نمی‌شود بلکه حرف حساب باید زد، اظهار داشت: در جهاد تبیین اکانت فیک نخواهیم ساخت، بلکه کنشگر حقیقی تربیت خواهیم کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه نوع مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی است، یادآور شد: امروز لازم است که با مطالعات راهبردی و افزایش بصیرت، نقشه دشمن را بشناسیم و در مسیر درست با آنها مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha