دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر اینکه همه افرادی که صاحب تریبون، جایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی هستند، بیان دستاوردهای نظام را یک تکلیف بدانند، گفت: در ۴۳ سال گذشته پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف علمی و پزشکی کسب کرده‌ایم که لازم است برای مردم بازگو شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، ظهر امروز جلسه روایت امید، گردهمایی مبلغان استان همدان با تقدیر از اقدامات مبلغان در راستای ترویج، انتقال و تبلیغ شعائر دینی، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، جهاد تبیین یک تکلیف برای همه ما است و لازم است تا برای تحقق آن با تمام وجود وارد میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه با ۲ رویکرد سلبی و ایجابی در عرصه جهاد تبیین روبرو هستیم، گفت: رویکرد ایجابی، یعنی ضرورت تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته و رویکرد سلبی، به معنای تبلیغات دشمن در راستای تشویش اذهان عمومی و بهتر جلوه دادن اقدامات نظام گذشته است.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و تخریب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: برای موفقیت در مسیر جهاد تبیین لازم است که این دو بعد به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز مبلغان بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار دهند و برای مقابله با سیاه‌نمایی‌ دشمنان، با تمام توان وارد میدان جهاد تبیین شوند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه همه افرادی که صاحب تریبون، جایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی هستند، بیان دستاوردهای نظام را یک تکلیف بدانند، مطرح کرد: در ۴۳ سال گذشته پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف علمی و پزشکی کسب کرده‌ایم که لازم است برای مردم بازگو شود.

وی تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال آفرینی را تاکید بر ایجاد زیرساخت و پایه تمدن اسلامی دانست و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود فرمودند، دولت سیزدهم ریل‌گذاری جداگانه‌ و چرخش گفتمانی نسبت به دولت‌های قبلی دارد و با اقداماتی که انجام داده، باعث شکل‌گیری امید و نشاط در جامعه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha