دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ با آرای بالای ۹۸ درصد، اعتماد و اعتقاد خود به این نظام را به تمام جهانیان اعلام نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: ملت ایران در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ با آرای بالای ۹۸ درصد، اعتماد و اعتقاد خود به این نظام را به تمام جهانیان اعلام نمودند.

امام جمعه سنندج گفت: این میزان از سطح مشارکت ملت ایران و رای «آری» به جمهوری اسلامی، نشأت گرفته از اعتقادات و ریشه‌های دینی و مذهبی ملت ایران است که نشان داد این ملت براساس ارکان دین مبین اسلام حرکت می‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برخلاف تبلیغات دشمنان علیه اسلام، امروزه هیچ دینی در جهان را نمی‌توان پیدا کرد که به اندازه اسلام به جایگاه بشریت و انسانیت ارج نهد، چرا که اسلام همواره مخالف و دشمن اصلی نژادپرستی بوده و هست.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه اعمال خیرخواهانه و خداپسندانه در جامعه اسلامی نهادینه شود، عنوان کرد: براساس آمارهای موجود در حال حاضر بیش از ۲۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان دوران حبس خود را می‌گذرانند، بنابراین می‌طلبد که خیرین و نیکوکاران برای آزادی این افراد آستین همت را بالا بزنند.

۱۲ فروردین کامل کننده یوم الله ۲۲ بهمن است

حجت الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های شهر سنندج در سخنانی اظهار داشت: به نوعی می‌توان گفت که ۱۲ فروردین مکمل و کامل کننده یوم الله ۲۲ بهمن می‌باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت بیش از ۴۳ سال از این انقلاب الهی و مردمی، همچنان دشمنان در حال توطئه و دسیسه چینی هستند تا این نظام و انقلاب را به حاشیه ببرند و اما همیشه با شکست مواجه شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha