دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: توجه به مناطق محروم جنوب این شهرستان، رفع محرومیت ها، آبرسانی و گازرسانی به منطقه سرکویر در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، گفت: توجه به مناطق محروم جنوب شهرستان دامغان در برنامه مسئولان قرار دارد که با پیگیری مسوولان، مشکل آب آشامیدنی این منطقه در حال رفع است و گازرسانی به روستای کوه‌زر، علی‌رغم هزینه سنگین، مصوب شد تا گازرسانی به این روستا نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، ظرفیت‌های دامغان باید دیده شود، بیان کرد: طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به اندازه بیش از پنج سال گذشته شاهد پیشرفت و رشد سرمایه‌گذاری به ویژه در بخش خصوصی در دامغان بودیم که از تلاش نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان قدردانی می‌کنیم.

رستمیان به صدور مجوز بیمارستان دوم اشاره و تصریح کرد: با توجه به قرارگرفتن دامغان در مسیر شمال به جنوب و محور تهران-مشهد به عنوان راه اصلی شرق به غرب و عبور سالانه ۱۵ میلیون زائر، ایجاد هر چه سریع‌تر این بیمارستان ضرورت دارد.

وی به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران در سال ۵۸ با حضور خود پای صندوق های رای و رای قاطع بیش‌از ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را نهادینه کردند و بیش از ۴۰ سال پای انقلاب ایستادند.

رستمیان ادامه داد: جمهوری نماد حضور مردم در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی است، مردمی که از انقلاب حفظ و حراست و از آسیب ها دور می‌کنند و جمهوریت و اسلامیت در کنار هم همانند بالی هستند برای پرواز نظام به سوی اهداف عالی که بلندترین هدف این نظام، زمینه سازی برای فرج حضرت ولی عصر (عج) است.

رستمیان به عملیات غرورآفرین نیروهای یمن در خاک عربستان اشاره کرد و افزود: حمله اخیر یمن یکی از شدیدترین و تاثیرگذارترین عملیات‌های این کشور بود که مواضع سعودی را در خاک عربستان هدف قرار داد و در این عملیات موفق، تمام تاسیسات آرامکو در جده نابود شد.

امام جمعه دامغان به پیام این عملیات برای جهانیان اشاره کرد و گفت: دنیا بداند یمن با ارتش مقتدر در حال نبرد است و این راه را ادامه می‌دهد تا همه ملت هایی که طمع چپاول این کشور را دارند، این تفکر را از ذهن خود بیرون کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha