شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برآستان جانان

حوزه/ هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان شبکه های رادیویی و تلویزیونی برنامه های متنوعی را برای لحظات افطار و سحر با موضوعات مختلف را تدارک می بینند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان شبکه های رادیویی و تلویزیونی برنامه های متنوعی را برای لحظات افطار و سحر با موضوعات مختلف را تدارک می بینند. یکی از شبکه های رادیویی که هرساله شنونده و دنبال کننده خاص خودش را دارد رادیو قرآن است.

برنامه سازان رادیو قرآن امسال با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه اقدام به تولید برنامه ای شاد و متنوع با نام «برآستان جانان» با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان آیینی امام حسین(علیه السلام) نمود.

سید مرتضی جوادی تهیه کننده برنامه «برآستان جانان» گفت: برنامه لحظه افطار رادیو قرآن با توجه به نیاز جامعه به ایجاد روحیه نشاط وامید قرآنی و اجتماعی تهیه شده است.

وی اظهار کرد: برنامه «برآستان جانان» از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تا اذان مغرب که حدودا ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه می باشد به صورت زنده از میدان آیینی امام حسین(علیه السلام) برای شنوندگان رادیو قرآن پخش می شود و باتوجه به تدابیر مدیران محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مردم عزیز شهر تهران می توانند از نزدیک شاهد و ناظر برنامه های تدارک دیده شده باشند.

تهیه کننده برنامه «برآستان جانان» به تشریح ۲۷۵ دقیقه ای این برنامه پرداخت و افزود: برنامه جزء خوانی روزانه،قرائت قرای نوجوان،حضور خانواده های قرآنی،اجرای گروه تواشیح و همخوانی،مناجات خوانی،گفت و گو با هنرمندان، بازیگران و خوانندگان از جمله برنامه هایی هستند که به صورت زنده اجرا می شود.

جوادی به برنامه های تولیدی اشاره کرد و گفت: یکسری از آیتم ها به صورت تولیدی در خلال برنامه پخش می شود که می تواند به زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی، برنامه طعم عسل که بیانات استاد عباس سلیمی با محوریت زندگی قرآنی در ماه رمضان می باشد،مهمان دل باش برنامه ای با محوریت دعوت از امام زمان(عج) در سر سفره افطار می باشد،خاطرات رمضانی،بیان ادبی دعای روزانه ماه مبارک و دعای افتتاح از جمله آیتم های تولیدی این برنامه است.

وی به جشنواره ۱۰۰ اشاره کرد و اظهار کرد: جشنواره ۱۰۰ برنامه ای است که شنوندگان رادیو قرآن به صورت ساده به تلاوت قرآن می پردازند و صوت تلاوت خود را برای سامانه های برنامه ارسال می کنند . به تعدادی از قراء هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

گویندگان برنامه «برآستان جانان» سید مرتضی جوادی و غلامرضا احمدی و با تهیه کنندگی سید مرتضی جوادی به همراه فاطمه قاسم آبادی، سمیرا قنبری، مونا توسلی، فاطمه رحمانی و سمیه خراج می باشند.

ویژه برنامه «برآستان جانان» از رادیو قرآن میهمان روزه داران شد

ویژه برنامه «برآستان جانان» از رادیو قرآن میهمان روزه داران شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha