دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره آموزشی به رسم آشنایی

حوزه/ مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مهارتی «به رسم آشنایی» ویژه طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مهارتی «به رسم آشنایی» ویژه طلاب جدیدالورود جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی این مؤسسه علمی حوزوی در سالن جلسات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

در این دوره آموزشی مهارتی که به مدت دو روز برگزار می‌شود، ۶۰ نفر از طلاب جدید الورود جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شرکت کردند.

این دوره آموزشی مهارتی به منظور آشنایی مقدماتی طلاب جدیدالورود با شاخصه‌های کلی هویت طلبگی، آشنایی مقدماتی با شبکه مهارت‌های مورد نیاز تحصیلی و زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی، بهره‌مندی از تجربیات زیسته طلاب خوابگاهی دانش‌آموخته و آشنایی طلاب جدیدالورود با ظرفیت‌های جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و خدمات مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی برگزار شد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مهارتی «به رسم آشنایی» به تبیین موضوع «هویت طلبگی» پرداخت و تصریح کرد: اولین شرط برای موفقیت در مسیر طلبگی، داشتن نقشه راه است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، نقشه راه مسیر طلبگی را برای طلاب جدیدالورود تبیین کرد و توجه به هویت طلبگی، بصیرت و معرفت، علم اندوزی، مهارت افزایی و توانمندسازی را برای رسیدن به طلبه تراز انقلاب و تمدن ساز ضروری دانست.

در این مراسم، سرکار خانم نیک زاد سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی نیز به معرفی این مرکز جهت آشنایی بیشتر طلاب جدید الورود و تبیین فعالیت‌های اداره آموزش‌های کوتاه مدت، اداره آموزش‌های مهارتی و حوزه آزاد که زیر نظر این مرکز فعالیت می‌کنند، پرداخت.

قرائت قرآن کریم توسط خانم مریدیان یکی از بانوان طلبه، شعرخوانی خانم ملکی طلبه شاعر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، پخش کلیپ دعا و ... از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه بوده است.

پس از مراسم افتتاحیه، میزهای خدمت با حضور بخش‌های مختلف جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله اداره کل فرهنگی، اداره کل تبلیغ، اداره پاسخ به سؤالات دینی، مرکز مشاوره، اندیشه مطهر و معاونت پژوهش به معرفی فعالیت‌های خود جهت آشنایی بانوان طلبه جدید الورود با ساختار سازمانی مجموعه پرداختند.

این دوره در نوبت عصر روزهای پنجشنبه و جمعه در خوابگاه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه خواهد داشت و طلاب جدید الورود با بسته‌های مهارتی و آموزشی متنوع آشنا می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha