چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ افطاری وحدت و مقاومت در مهاباد

حوزه/ ماموستا رحمانی گفت: جای بسی تاسف است که برخی کشورهای اسلامی و عربی روابط خود را با رژیم صهیونستی عادی سازی می کنند و آن ها را دوست خود می دانند و مسلمانان باید با وحدت و همدلی شر این غده سرطانی را از منطقه کم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام یاسر آقامحمدی، عصر دوشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در سالن معلم شهرستان مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونستی عامل نفاق و اختلاف در منطقه است و بیداری هوشیاری بیش از گذشته علمای دین، قلدری رژیم صهیونیستی را در منطقه پایان خواهد داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد، قرآن را پرچمدار تبیین دانست و ادامه داد: باید حقایق را بیان کنیم و اجازه سیاه نمایی به دشمن ندهیم.

وی تصریح کرد: دوری ما از اندیشه و مبانی امامین انقلاب موجب تسلط کفار و مستکبرین می شود؛ تیزبینی و ذکاوت رهبر انقلاب در بزنگاه ها و استفاده از مفاهیمی هم چون جهاد تبیین در برابر جنگ تمام عیار دشمن موجب پیروزی های بیشتر می شود.

حجت الاسلام آقامحمدی ادامه داد: برای ورود به عرصه تبیین باید خود را مسلح به نیازهای جامعه کنیم، چرا که امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی لجن پراکنی می کند و ما باید در این عرصه نیز مسلح باشیم.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی با وجود دشمنی ها و کینه های استعمار با رهبری امام خامنه ای به این جا رسیده است وگرنه الان مانند برخی کشورهای اسلامی زیر چکمه های استعمار له شده بود.

سران عرب صهیونیست ها را دوست خود می دانند!!

در ادامه این جلسه، ماموستا منصور رحمانی قره تپه با بیان این که وحدت و همدلی سفارش مهم خداوند در قرآن کریم است، تصریح کرد: قرآن و احادیث محور وحدت مسلمین است و اگر بدانیم در این همدلی چه نعمت هایی نهفته است، تمام تلاش ما برای به دست آوردن وحدت حقیقی خواهد بود.

وی با بیان این که اگر ما وحدت داشته باشیم دشمن نمی تواند به راحتی در فضای مجازی جولان دهد، افزود: باید محور اتحاد دین خداوند باشد، چرا که همه ما در جهت تعالی دین اسلام تلاش می کنیم و باید رنگ ها و زبان ها را کنار گذاشته با محوریت دین به وحدت برسیم.

ماموستا رحمانی ادامه داد: فلسطین قبله اول مسلمین، محل نزول وحی بر انبیای الهی و مکان معراج نبی مکرم اسلام است و یکی از مسائلی که امت اسلامی روی آن وحدت دارند، فلسطین است. ملت این کشور با سنگ از خود دفاع می کنند و همه مسلمانان موظف هستند که به آن ها کمک کنند.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از نمادهای وحدت است و جای بسی تاسف است که برخی کشورهای اسلامی و عربی روابط خود را با رژیم صهیونستی عادی سازی می کنند و صهیونیست ها را دوست خود می دانند؛ مسلمانان باید با وحدت و همدلی شر این غده سرطانی را از منطقه کم کنند.

ماموستا رحمانی به اهانت به قرآن کریم در سوئد اشاره کرد و گفت: اروپایی ها و غربی ها دشمنی دیرینه ای با اسلام دارند و آن را در مواقع مختلفی بروز داده اند و باید با برادری و اخوت به تعالی امت اسلامی کمک کنیم.

وحدت و عمل به منویات قرآن عامل رهایی فلسطین است

ماموستا خسرو شافعی فر نیز در این جلسه با بیان این که خداوند متعال با بعثت نبی مکرم اسلام بر همه انسان ها منت گذاشت، گفت: هم اندیشی و نشست مشترک علمای دین برای این است که چاره اندیشی شود تا امت اسلام از مسیری که نبی مکرم اسلام با الهام از خداوند به مردم ترسیم کرده، منحرف نشود.

وی با تصریح بر این که علما به عنوان جانشینان نبی مکرم اسلام، باید احیا کننده فکر، اندیشه و سبک های رفتاری پیامبر اعظم باشند، افزود: برادری و همدلی رمز موفقیت امت اسلامی است و امروز ما پرچمدار این نبرد هستیم؛ قرآن کریم امت اسلامی را بهترین مردم روی زمین معرفی می کند به شرطی که به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

ماموستا شافعی فر اظهار کرد: متاسفانه قرآن آن گونه که باید در زندگی ما حضور ندارد و زمانی بیت المقدس از دست استعمار آزاد می شود که ملت های اسلامی بیدار شوند و به اسلام واقعی عمل کنند و امروز باید با کمک های جانی و مالی به یاری فلسطین بشتابیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha